3.06.2017

Powracamy!

Długo nas tutaj nie było przez co na pewno martwiliście się o to czy aby czasem nie usunęłam bloga. Otóż nie usunęłam go jak widać, aczkolwiek trzeba tu było wprowadzić gruntowne zmiany, które dostosowane będą do nowej nazwy bloga. Od dzisiaj również możecie podziwiać nowe miniaturki zdjęć na naszym Facebook'u, bo też się one zmienił. A tak w ogóle to co sądzicie o tym napisie wyżej? Ten wąż w tle chyba jest w porządku - tak sądzę. Od razu w tym poście chciałabym was uspokoić, że ponownie nie popełnię już takiego błędu i nie każe wam cierpieć za moje konflikty z ludźmi. Wytłumaczę wam trochę sytuację, jednak proszę, by nikt nie wgłębiał się w szczegóły. Otóż jak wiecie stare BS było Kai, a my ostatnio nie za dobrze się dogadujemy i pod wpływem pewnego impulsu rozwiązałam Blind Snakes. To fakt żałuje tego, jednak już nie chcę tego cofać - myślę, że czas zacząć od nowa. Chciałabym też wypowiedzieć się na kilka innych tematów, które miały miejsce zaraz po rozwiązaniu klubu co mnie w sumie nie zdziwiło, bo wiedziałam jacy są ludzie na RR. Nikogo za to nie obwiniam, jednak jak wiecie lubię wypowiadać się na temat rzeczy, które się tam dzieją, a wy również lubicie być poinformowani. Mam nadzieję, że osoby do których teraz się zwrócę W KOŃCU wyciągną jakieś wnioski ze swojego zachowania.

Pierwszą sprawą jaką chciałabym poruszyć jest to, że bardzo niepokoi mnie to co dzieje się na serwerze podczas, gdy nie ma BS. Dosłownie w mgnieniu oka po rozwiązaniu pojawiło się MNÓSTWO klubów o podobnej lub chociaż troszkę zbliżonej nazwie. Oczywiście nazwa to jeszcze nie przestępstwo, ale raczej chodzi mi o to co znajdowało się wewnątrz takich klubów po rozwiązaniu. Specjalnie dziewczyny do tych klubów dochodziły i sprawdzały to co mają napisane w zakładkach i w sumie nasze teorie nie były błędne. Wszystkie komendy takie same, opisy wręcz SKOPIOWANE od BS, plan tygodnia rozplanowany dokładnie tak samo jak u nas. Ludzie przecież to popada w paranoje jakąś. Dodatkowo wszystkie osoby zakładające owe kluby były kiedyś u nas więc wybaczcie, ale nie uwierzę, że każdy wpadł na tego typu rzeczy całkowicie sam. Pozdrawiam wszystkie osóbki, które naiwnie myślą, że uda im się podrobić BS. Powinnam się cieszyć, że tyle ludzi bierze z nas przykład, ale takie kopiowanie wszystkiego kropka w kropkę nie jest niczym godnym pogratulowania, naprawdę. 

No i kolejna sprawa to jak się pewnie całe moje Misty Snakes domyśla - będzie dotyczyć naszej największej podróbki czyli Sunshine Stars Legion, z którymi niejednokrotnie mieliśmy problemy i jak widzę to one się nie skończą, a ja już przestanę milczeć na ten temat i każde obraxliwe rzeczy lub zgapianie czegoś za nami będzie przeze mnie komentowane. Jak widzę do nich nie można normalnie. Wiele razy prosiłam Lune, by ogarnęła te swoje zwierzątka, ale jak widać chyba to jest coś niemożliwego do ogarnięcia. I nie mówię tu o wszystkich, bo naprawdę szanuje pozostałe liderki, bo są naprawdę dojrzałe pod tym względem, ale nie mogę tego powiedzieć o Hazel, która myśli, że może wszystko na tym serwerze. :') Nie ma to jak dziewczynki w wieku od 12 do 15 lat maksymalnie, które myślą, że jakimiś hejtami lub beznadziejnymi argumentami są w stanie sprawić, że przyznam im racje. No po prostu....bez komentarza. Nie ma to jak plagiatować wszystko za nami, odbijać nam członków... a najlepsze ostatnie miało miejsce, bo nawet liderów nam odbijają. Gratuluję reputacji najbardziej zakłamanego klubu, bo na razie wszystkie osoby z jakimi rozmawiałam przez te dwa dni mi tyle powiedziały, że ja nawet nie wiedziałam, że tak wygląda sytuacja w SSL. Ah no tak i jeszcze grożenie Hazel, że ona wypowie się na mój temat u siebie na blogu. Proszę bardzo wypowiadaj się tylko, że to wtedy będzie słowo dziewczynki, która jeszcze mało wie o życiu przeciwko słowie osoby dorosłej. Powodzenia życzę w takim podejściu i nadal budujcie sobie popularność na czyimś nieszczęściu. To tyle na ten temat chociaż pewnie jeszcze nie raz go poruszę. Nie wiem może mi jeszcze administracją niedługo pogrążą pomijając fakt, że same się pogrążą, bo mam tyle screenów z tego jak nas tyrają, że mogłabym książkę z tego napisać...
O, a tak na marginesie jak chcecie sie jeszcze pośmiać to pamiętacie moje zaproszenia dla klubów jak planowałam rajd Wielkanocny? No to SSL już zrobili to samo 9chodzi o zaproszenia). Pozdrówmy ich duża kreatywność, której naturalnie nie mają, bo wszystko co na ich blogu pewnie byłoby takie same, gdyby nie to, że jestem lepszym grafikiem xD. I tak samo ze spotkaniem w DUD. Po dwóch dniach Lunka też pojechała do DUD i może jeszcze mi ktoś z SSL powie, że wy W OGÓLE nie zgapiacie nic za nami xD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz