10.06.2017

Ranga - Lider!

;
Dzisiaj zaczynamy nową serię postów na naszym blogu, ale najpierw wprowadzę was do tematu!
Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się post odnośnie Plagiatu, w którym poruszyłam kwestie osób, które pobierają materiały z mojego bloga bez mojej zgody. Tak jeszcze odchodząc na chwilę od tematu to powiem wam, ze niedługo jeszcze coś na ten temat się pojawi, ponieważ ostatnio dostałam coś interesującego w swoje łapki, a wiecie, ze ja nie próżnuję kiedy widzę coś takiego. Wracając! Ostatnim razem zostało nam w pewnym sensie "skradzione" rozmieszczenie rang w klubie dlatego dzisiaj i przez najbliższe dni, będę poruszać sprawę każdej rangi osobno i opisywać wam czego od takiej rangi oczekuję. 

LIDER - najwyższe odznaczenie w klubie zaraz po właścicielce; rangę otrzymuje osoba, która najlepiej sprawuje się w klubie oraz nie sprawia żadnych problemów właścicielce; nie odznacza się skłonnościami do kłótni, a konflikty potrafi rozwiązywać za pomocą argumentowania i rozmowy, a nie ucieczki i wyzwisk; pomaga w momencie kiedy właścicielka nie jest w stanie zjawić się na spotkaniu zaplanowanym w planie tygodnia; niezawodna/y w każdej sytuacji; stawia klub na pierwszym miejscu jeżeli chodzi o grę i zdaje sobie sprawę jak wielka odpowiedzialność ciąży na jej osobie; jest możliwie zawsze obecna na spotkaniach i nie ma jej/go tylko w kryzysowych sytuacjach; dobrze zna właścicielkę i nie ma z nią żadnych konfliktów; potrafi wyrazić swoje zdanie na temat nowości w klubie oraz angażuje się w jego życie; często udziela się na czacie gry;
 Wymagania względem lidera są najwyższe z racji tego, że jest to druga najbardziej zaufana osoba w klubie. Osoby, które odchodzą z klubu posiadając właśnie to stanowisko budzą we mnie jedynie pewnego rodzaju obrzydzenie. Powierza się takim osobom klub, ufa im, a one odchodzą do kogoś innego usprawiedliwiając się jedynie słowami: "to mój wybór", no przykro mi, ale moim zdaniem każdy (nawet ten najmłodszy gracz) powinien sobie zdawać sprawę z jakiejś odpowiedzialności. (Pozdrawiam Maje Kucykgirl i Yvonne Birchborn~ najlepsze liderki pod słońcem, które odeszły xD). Dodatkowo muszę powiedzieć, że takie osoby już nigdy nie wrócą na stanowisko lidera nawet jeśli wrócą do klubu. I nie mówię tu teraz o tych dwóch osobach tylko ogólnie o wszystkich. Dobrze koniec już tego opisywania rangi, teraz przedstawię wam liderów w Misty Snakes. ♥
 Leia to tak jakby współwłaścicielka BS, ponieważ w całej swojej karierze w klubie jeszcze ani razu nie zawiodła mnie, klubu, ani nie nadwerężyła mojego zaufania. Poza grą możecie zwracać się do niej Maja, ponieważ jest to jej prawdziwe imię.Urodziny obchodzi 8 czerwca 2017 roku więc w momencie kiedy pojawia się ten post ma już ona 13 lat. Lejek to taki śmieszek i rzadko się zdarza bym widziała ją przybita lub zmartwioną czymś. Ogólnie rzecz ujmując interesuje się komputerami i wszystkim co z nimi związane, czyli między innymi grafiką grami i informatyką. Jak to sama mówi "czasem" lubi poczytać jakąś książkę. Nie ma się co tutaj w sumie rozpisywać, bo to bardzo grzeczna dziewczynka xD. Była w klubie jeszcze zanim się rozwiązał i ostatecznie powstało Blind Snakes, dlatego do jej zadania należy praktycznie wszystko to co dotyczy mnie. Można powiedzieć, ze zna mnie najlepiej i zawsze wie czego oczekuje od niej oraz od pozostałych członków.
Josefinka jest w klubie prawie od samego początku mimo że bywały chwile zawahania to zawsze do nas wracała i myślę, że już więcej nas nie zostawi. W realnym życiu ma na imię Julia i 5 sierpnia 2017 roku kończy 15 lat. Ogólnie interesuje się kulturą Japońską dokładnie tak samo jak ja. Jeżeli chodzi o Anime to nie ogląda ich zbyt często chociaż co innego tyczy się mang, które czyta o wiele częściej. Jedno z jej głównych hobby to czytanie książek i być może dlatego tez Josefine nie ma kompletnie żadnych problemów z ortografią czy popranym składaniem zdań w języku polskim. Nigdy nie widziałam dzieł Jose, ale dostałam informację, ze interesuje się tez rysunkiem oraz malowaniem. Myślę, że są to jedne z główniejszych rzeczy jakie powinniście wiedzieć o mojej liderce. W takim razie teraz jeszcze powiem wam ją funkcję pełni ona w klubie. Została liderką 6 czerwca 2017 roku i dostała za zadanie zajmowaniem się obecnością na spotkaniach. Chodzi również o sprawdzanie obecności oraz informowanie mnie kto był na spotkaniu, kto miał "zw" i tak dalej. Nawet w momencie kiedy jestem obecna na spotkaniu. Jej obowiązkiem jest również wysyłanie upomnień do osób, które za bardzo wykorzystują moją dobroć i to, ze nie wyrzucam ich z klubu nawet za brak zjawiania się na spotkaniach. 
Osoba, która chyba najszybciej w historii otrzymała lidera w klubie i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze na tym stanowisku. Normalnie nazywa się Oliwia i 3 października 2017 roku skończy 14 lat. Czym interesuje się Klara? Od pierwszej klasy podstawówki ćwiczy taniec. Szkoda, że nigdy nie widziałam jak tańczy, ale na pewno kiedyś ją o to poproszę. Moja zdolna liderka jeździ też na konkursy i olimpiady właśnie z tym związane. Od 5 klasy ćwiczy też Aikido. Oho prawdziwy ochroniarz klubu! Jazdą konną interesuje się już długo, jednak jeździ dopiero od roku. Oprócz tego typu rzeczy jest również miłośniczką wielu sportów takie jak np. jazda na nartach, pływanie lub jazda na łyżwach. Klara zajmuje się z kolei naszymi mediami społecznościowymi - facebook'iem i za niedługo chciałabym by zajęła się również instagramem. Do niej należy opisywanie spotkań i pisanie z nich krótkiego sprawozdania.
Ada otrzymała lidera stosunkowo niedawno tak samo jak Josefine. Powód był bardzo prosty lecz nie wielu znany. Wydaje mi się, że Ada jako druga w klubie panuje nad tym tłumem w pewnym sensie, bo na początku był problem z tym by dziewczyny słuchały również liderek. W rzeczywistości nazywa się Marta, chociaż proponowałabym tak do niej nie mówić, bo ona tego imienia nie lubi. Nie wiem czemu, bo jest śliczne, ale nie kwestionuje jej gustu. Urodziny obchodzi 3 czerwca więc w 2017 roku skończyła już 13 latek. Jej głównym zainteresowaniem jest fotografia oraz różnorodne dyscypliny sportu - głównie koszykówka i piłka ręczna. Od niedawna zajmuje się również gimnastyką i jazda konną. W klubie pełni rolę fotografa. Bardzo często jeździ z boku nie dlatego, ze pilnuje szyku, a właśnie przez to, że robi nam przepiękne zdjęcia, które następnie trafiają do Klary. 
Margu to chyba najstarsza przedstawicielka naszego klubu i jednocześnie osoba, której zdanie obchodzi mnie najbardziej. Wbrew temu co zawsze pisze i to, że jestem "mądra" na wiele tematów to jednak mam szacunek do Marguerite z racji tego, ze na pewno jest bardziej doświadczona życiowo niż ja i jej rady wiele wnoszą do mojego postępowania. Zdecydowałam dlatego, ze będzie to nasz klubowy ochroniarz, który w sytuacjach kryzysowych będzie pomagał mi rozwiązywać spory (jak tylko cudownym sposobem zmuszę ją do częstszego udzielania się na czacie gry xD). No trudno jako lider będzie musiała się postarać i udzielać. A teraz troszkę o niej! Naprawdę ma na imię Gosia i jak sama mówi - nie jest to żadną tajemnicą. Wcześniej wspomniałam, że jest z nas wszystkich najstarsza jednak tutaj napiszę wam tylko, że na pewno przeżyła więcej niż 20 wiosen. Urodzinki obchodzi 17 lutego, a interesuje się czymś na pewno bardzo pracochłonnym, gdyż jest to biżuteria. Nie taka zwykła z koralików, a tworzona metodą haftu sutasz. Pozwolę sobie pokazać wam jej prace ---> KLIK. Niestety ze względu na pracę na razie ma zastój w kontynuowania swojej pasji.
 
Nowy nabytek jeżeli chodzi o elitę i liderki, jednak w klubie jest już od dłuższego czasu. Na razie się uczy więc nie przydzieliłam jej jeszcze żadnej konkretnej roli w klubie. Chciałabym by liznęła wszystkiego po trochu i nauczyła się jak powinno prowadzić się klub. Jest również z nas wszystkich (liderek) najmłodsza, bo w 2017 roku 30 września skończy 11 lat. Słodziak nie? Mimo wszystko po jej zachowaniu nigdy bym nie powiedziała, ze jest taka młoda, gdyż jest naprawdę wydoroślała. W rzeczywistości nazywa się Patrycja i myślę, że nie będzie miała nic przeciwko jeśli to właśnie tak będziecie się do niej zwracać poza grą. Nie chciałam się specjalnie rozpisywać na temat swoich zainteresować, jednak zdradziła mi, że interesuje się różnego rodzaju muzyką oraz sportami. Nie można oczywiście zapomnieć o tym, że jest maniaczką gier komputerowych zupełnie tak samo jak większość z nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz