17.06.2017

Blind Snakes znowu na okładce!

 
Hej kochani! Ostatniego posta jakiego pisałam miał być sojusz z SSL, ale nie skomentuje tego jak ten ZACNY klub wywiązał się ze swojej obietnicy więc pozwolę sobie ominąć ten kontrowersyjny temat. Cieszę się, że takie osoby jak Crystal i Miranda przejrzały na oczy i przeszły do nas. Nie mam w zwyczaju odbierania członków innym klubom, jednak może teraz Luna zrozumie jak to jest kiedy traci się kogoś na kim nam zależy. Przejdźmy więc do konkretów, których trochę się nazbierało od ostatniego razu.
  • Jak odzyskałyście nazwę Blind Snakes?
    • Napisała do mnie jedna przemiła osóbka z gry, która w klubie była jeszcze zanim powstało "Misty Snakes". Przyznam się, że nie pamiętam graczki o nazwie Caroline Eagleforest, ale nie wiem jak opisać jak bardzo dziękuje jej za to, że dzisiaj rano napisała mi wiadomość informująca, że nasza stara nazwa jest dostępna. Bardzo serdecznie jej za to dziękujemy i myślę, że teraz w naszym nowy Blind Snakes będzie się czuła dobrze, ponieważ przyjęłyśmy ją z powrotem w nasze szeregi. 
  • Dlaczego wróciłaś do starej nazwy? 
    • Sama nie wiem. Jak wiecie wcześniej postanowiłam, że nie będę już wracać do nazwy "Blind Snakes", ale kiedy dostałam taką wiadomość po prostu nie mogłam tak tego zostawić. Jak wiecie na internecie nadal jesteśmy rozpoznawani jako BS i nawet ja sama jak gadam z dziewczynami na skype to zamiast mówić "MS" mówiłam "BS". Może to przeznaczenie? xD A i z tego miejsca serdecznie pozdrawiam wszystkich hejterów, którzy nie wierzyli w to, że odzyskam nazwę. Jestem w takim razie jakimś bogiem, bo osiągnęłam swój cel ^^.
  • Co z koniem i strojem klubowym?
    • Nic się nie zmienia moje kochane! Tak jest napisane w zakładkach tak tez pozostaje. Koń klubowy od 20 czerwca to Biały Fryz sportowy i to pozostaje bez zmian więc proszę go trenować. Klub nadal dostępny jest tylko dla leveli 16/17 - dla tych, którzy posiadają już Epone. W razie jakichś zmian na pewno będę was informować na bieżąco.
  •  Co z rangami? Czy dostaniemy te co mieliśmy wcześniej?
    •  Nie. Troszeczkę przemyślałam sprawę i chciałabym usprawnić system rang w klubie i teraz każdy na wyższa range będzie musiał sobie zasłużyć. Proszę by nikt nie pisał do mnie o "przywrócenie" swojej dawnej rangi, ponieważ ja teraz będę przyznawać rangi według tego jak chodzicie na spotkania, jak bardzo aktywni jesteście i tak dalej.  
  • Co z sojuszami?
    • Jedyny sojusz jaki zostaje to z Comet Jumpers, ponieważ to chyba jedyny szanujący się klub na Rainbow River, bo reszta to po prostu robi tak by wszystkim zrobić pod górkę. Jeżeli jakiś inny klub chce mieć z nami sojusz to zapraszam do mnie na priv na messengera, na pocztę SSO lub na skype to jakoś się na pewno dogadamy. 
To chyba na tyle w tym poście, jeżeli jednak czegoś nie uwzględniłam to śmiało piszcie w komentarzach - na wszystko postaram się odpowiedzieć. Jeżeli chodzi o kadry to już niedługo zaktualizuje nasze zakładki tak żebyście mogli być na bieżąco z tym kto w jakiej kadrze się znajduje. Na razie to tyle. Do zobaczenia w następnym poście <3


Justine Skylord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz