30.06.2017

Nowe Wymagania Klubu!

Moi drodzy przyszedł czas na pewne zmiany. Ja osobiście uważam, że wymagania do BS są wysokie, ale nie pod względem.... funduszy. Chodzi mi głównie o to, że może jest tego w jakimś stopniu dużo, jednak zauważcie, że PRAWIE wszystko co dodajemy do klubu jest dostępne za Szylingi Jorvik lub wymaga od was po prostu poświęcenia trochę więcej czasu grze. Sama zawsze byłam przeciwniczką wygórowanych wymagań w klubach, czyli np. rozpatrzenie waszego zgłoszenia jedynie wysyłając je na e-mail właściciela. Co prawda u nas na blogu znajdują się zgłoszenia, ale między innymi to dlatego, by wam to ułatwić i nie jest powiedziane, że jeżeli podejdziecie do mnie na Farmie Steva to was nie dodam. Dzisiaj zdecydowałam się napisać wszystkie wymagania do klubu żeby nikt nie musiał ich wnioskować z naszych poprzednich postów, doszukiwać się pojedynczych zdań itd. Tutaj będziecie mieć wszystko!
W naszym klubie długo zastanawiałyśmy się razem z Kają (bo to jednak nadal moja prawa ręka) i Leią (mam dwie prawe ręce xD) jakiego konia wybrać na klubowego żeby jednym słowem był niepowtarzalny. Biały Sportowy Koń Fryzyjski był idealnym kandydatem dlatego tez to on został wybrany. Wiemy, że jest to pewnego rodzaju utrudnienie, ponieważ ten Koń Dostępny jest jedynie W Księżycowym Sierpie czyli teoretycznie od 16 levela, ale to też czy ni ten klub wyjątkowym, gdyż wszyscy na serwerze kojarzą nas właśnie z Białym Koniem Fryzyjskim. Czarny był dla nas zbyt....nudny? Nie ukrywajmy... większość klubów go ma i to go czyni mało wyjątkowym. To, że posiadamy tego konia sprawia też, że mniejszym klubom ciężej jest nas skopiować, ponieważ nie znajdą dużej ilości osób właśnie z tym koniem. 
Jak wiecie ja bardzo lubię różnorodność w klubach i cenię sobie oryginalność. Wiem, ze może osoby, które nas nie znają nie zobaczą w naszych strojach już nic oryginalnego, ponieważ teraz większość klubów na serwerze ubiera się w nasze barwy - naturalnie nie mówię o wszystkich. Posiadamy cztery stroje klubowe, które funkcjonują przez cały rok. Jeden jest zazwyczaj u nas w klubie przez trzy miesiące. Jeżeli chcecie więcej dowiedzieć się o naszych strojach to proszę zajrzyjcie w zakładkę: Stroje Klubowe.
Tak żeby urozmaicić wam trochę przebywanie w klubie postanowiłam, że wejdzie całkiem nowe wymaganie. Nie jest to po to by wam utrudnić grę, ponieważ uważam, ze zdobywanie reputacji to jest również korzystanie z gry, tak? Czym więcej będziecie pracować na jakiś klub tym bardziej spełnieni będziecie się czuć kiedy już otrzymacie jakąś wyższa range, prawda? W takim razie wymaganiami klubu jest zdobycie najwyższej reputacji w Jarlaheim (mieście), w Stajni Jorvik oraz na Faramie Steva. Mam nadzieję, że nikt nie będzie mnie za to wyzywał. Spójrzcie na to z tej strony, że dzięki temu jeszcze bardziej przywiążecie się do klubu ^^.
To jest chyba cześć, na której powinniście skupić się najbardziej. Szanuje ludzi, którzy potrafią rozwiązywać kłótnie czymś więcej niż tylko czystym hejtem i wyzwiskami. Dla mnie osoby, które są u mnie w klubie, a innych wyzywają od s*k, ku*w itd - nie są nikim wartościowym i na pewno na długo nie zostaną w BS. Ja sama często dyskutuje na najróżniejsze tematy, ale to nie znaczy, że kogoś wyzywam. Umiejętność rozmowy i negocjacji jest tez niezwykle u nas potrzebna. Ciągle wchodzi coś nowego co trzeba omówić w gronie osób z klubu. Fajnie by było, gdyby każdy z nas był otwarty na nowe propozycje i na pewne zmiany. Gdyby ciągle było tak samo to byśmy się zanudzili, czyż nie? U nas liczy się organizacja, spotkania są codziennie więc jeżeli jesteś zdecydowany/na dołączyć to musisz mieć to na uwadze.Godzinę mogę przełożyć, ale specjalnie spotkań odwoływać nie będę. NIE PRZYJMUJĘ KŁAMCÓW - jeżeli nie potrafisz być szczery to nawet nie startuj, bo jeżeli wykryje u ciebie chociażby najdrobniejsze ukrycie prawd: od razu wywalam. Jesteśmy klubem tolerancyjnym, ale bez przesady. Tworzymy rodzinę i nie będę przyjmowała skoczków, ani osób, które chcą nas sprawdzić. 
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz