7.06.2017

Odnowione stroje?

 Słuchajcie! Dzisiaj przychodzę do was z małą aktualizacją stroju do Kadry. Postanowiłam go troszeczkę ozdobić i żeby był taki trochę trudniejszy do skopiowania. Naturalnie moją modelką na tym zdjęciu jest we własnej osobie Kaja Eastcloud, ponieważ tylko jej zdjęcie w tym stroju miałam, a nie chciało mi się robić dodatkowych, niepotrzebnych screenów. Wszystkie osoby wyznaczone do naszej Kadry proszę, by zakupiły w najbliższych dniach strój dla jeźdźca, jednak jeżeli nadal nie wiecie jak wygląda strój dla konia to musicie poczekać na kolejny post o kadrze. Mam w zamiarze zaktualizować jeszcze zakładkę w jakimś najbliższym czasie, ale jak wiecie teraz posiadam jeszcze jednego bloga, który jest już tak jakby "przypisany" na moją postać i jeszcze więcej czasu mi to zajmuje więc musicie mi wybaczyć, że na razie nic tu nie wstawiam. Chciałabym też, żeby czytelnicy wypowiedzieli się w komentarzach jakie tematy o Star Stable miałabym poruszy, bo tak będzie mi łatwiej dopasować coś do was ^^. No dobrze, a teraz wstawiam już przepiękny odnowiony strój dla naszego jeźdźca do Kadry Głównej.
Jeżeli chodzi o rękawiczki (których tutaj nie napisałam) to są one dowolne, ale muszą być koloru białego bez żadnych dodatków. I to chyba wszystko w tym poście, mam nadzieję, że wszyscy należący do Kadry jak najszybciej zakupią strój i będziemy mogli przystąpić do treningów :)

~ Justine Skylord ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz