20.06.2017

Nowy Koń Klubowy! Już jest!

  • Ślepe Węże - *puk puk*
  • Justine - Czego tam?
  • Ślepe Węże - Jusztajn masz internet już od godziny 14:40, a ty jeszcze nic nie zrobiłaś!
  • Justine - *przewraca się na drugi bok*
  • Ślepe Węże - Wypad z wyra!
  • Justine - Ale ja już się nie koleguje z Routerem. Sorry węże.
  • Ślepe Węże - Ale Zenek (mój nowy router) go zmienił. Heniu (mój stary router) się wyprowadził do domku obok.
  • Justine - A to przepraszam! *podnosi kopytka w geście poddania*. Już biorę się do roboty.
Tym pozytywnym akcentem wracam na stanowisko moi kochani! Trochę się to przedłużyło, ale mam nadzieję, że tym razem nic już się nie popsuje, a ja nie będę rzucać komputerami przez moje dachowe okno :). Moi drodzy dzisiaj 20 czerwca a co za tym idzie? Wy doskonale wiecie co za tym idzie, ale jeżeli ktoś jest nowy to ja go bardzo szybko uświadomię. Dzisiaj proszę państwa ZMIENIAMY KONIA KLUBOWEGO. Teraz już nie przyjeżdżacie na lipicanach a na pięknych Białych Sportowych Fryzach, którego Znaleźć możecie w Nowej Grani. Klub jest o 17 lvl więc teoretycznie nie powinniście mieć z tym żadnego problemu. Tylko proszę mi tu nie wyjeżdżać z tekstami: "Justine jak ty nas tak możesz ograniczać! Co ty sobie wyobrażasz!?" - a no niestety mogę, bo to ja tutaj rządzę, a wszystkie osoby, którym nie pasuje biały fryz mogą sobie poszukać innego klubu. Wybaczcie ale ja już nie zamierzam się rozczulać nad jedną osobą z pięćdziesięciu, której nie pasuje pikselowy konik. Przechodząc już do zmiany to jakby jeszcze ktoś nie był pewny do tego jak ten koń wygląda to wstawię wam tutaj zdjęcie :). Bardzo chętnie zaczęłabym mówić, że jest to maść "siwa", ale mówię o nim jako o "białym", ponieważ nie każdy jeździ konno, a ja chciałabym żeby jego maść była jasna i nikt nie kupił tamtego drugiego trochę bardziej 'szarego". Bo potem pretensje znów skierowane będą do mnie, a ja już mam ZDECYDOWANIE za dużo na głowie. Przez najbliższe kilka miesięcy koń klubowy się nie zmieni, więc naprawdę bardzo proszę by się w niego zaopatrzyć. Jeżeli go nie posiadacie to jeździcie na spotkania na innych fryzach, ale przygotujcie się na to, że skoro jest on innego koloru to będzie jechał na samym końcu szyku. Niestety tak musi być.

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz