5.07.2017

Miłośnik Star Stable!

Jak wiecie kochane węże zanim jeszcze rozwiązałam klub miał pojawić się Event związany z Starshinem, Concordem, Tin-Can'em i  Meteorem, aczkolwiek jak na razie stwierdziłam, że to będzie zbyt trudne dla osób, które są "świeżakami", a ostatnio dużo takich nabyłam. Zastanawiałam się przez ostatni czas co mogłabym dla was zorganizować żeby nie było zbyt wymagające, ale żebyście miały równie dużo frajdy. Muszę was również przeprosić za brak postów oraz spotkań, ponieważ przez liczne burze chyba pozbyłam się mojego przyjaciela - komputera. I teraz jestem biedakiem, bo na laptopie to ja raczej sobie nie pogram, a tata ostatnio zbyt często potrzebował swojego komputera do pracy. Przez najbliższy okres postaram się to zmienić, no ale teraz przejdźmy do rzeczy!

Moje drogie! Przez najbliższe dwa tygodnie będzie trwała zabawa, w której przydadzą wam się wasze konie! Mianowicie od 10 lipca do 23 lipca będzie trwał "Przegląd Koni Star Stable". Na czym polegać będzie ten event? Już wam mówię! Spotkania będą odbywały się codziennie - również w środy podczas aktualizacji to już wasz uprzedzam. Przez każdy dzień będzie wytyczona inna rasa konia, na którym będziecie musiały zjawić się na spotkaniu. Podczas spotkań na początku będzie mały rajd pokazowy przez Jorvik, a potem program zaplanowany specjalnie na ten Event (już zaczynam rozpisywać!). Na razie plan tygodnia wygląda następująco:
  • Poniedziałek 10 lipca 2017 roku ~ Shire!
  • Wtorek 11 lipca 2017 roku ~ Odnowione Konie Fryzyjskie + Odnowione Sportowe Konie Fryzyjskie!
  • Środa 12 lipca 2017 roku ~ Morgany!
  • Czwartek 13 lipca 2017 roku ~ Quarter Horse + Pinto!
  • Piątek 14 lipca 2017 roku ~ Konie Arabskie + Odnowione Konie Arabskie! 
  • Sobota 15 lipca 2017 roku ~ Lipicany!
  • Niedziela 16 lipca 2017 roku ~ Haflingery!
  • Poniedziałek 17 lipca 2017 roku ~ Kuc Islandzki!
  • Wtorek 18 lipca 2017 roku ~ Kuc Walijski + Kuc Jorvik (ogólnie wszystkie kucyki starej animcaji)!
  • Środa 19 lipca 2017 roku ~ Startowce (wszystkie konie starej animcji wyglądające jak startowce)!
  • Czwartek 20 lipca 2017 roku ~ Koń Andaluzyjski, Północno Szwedzki, Tinker + Stary Fryz!
  • Piątek 21 lipca 2017 roku ~ Koń Angielski!
  • Sobota 22 lipca 2017 roku ~ Koń Fiordzki!
  • Niedziela 23 lipca 2017 roku ~ Mustangi!
Oprócz tego, że będziecie musiały mieć konia wyznaczonej rasy to jest jeszcze kilka innych zasad, których będziecie musiały się trzymać oraz punktacja! Głównym założeniem tego eventu jest wyłonienie spośród Blind Snakes TRZECH "Miłośników Star Stable", którzy posiadają najwięcej ras koni + są one wytrenowane  + nie opuszczają spotkań klubowych i grają prawie codziennie.
ZASADY EVENTU// PUNKTACJA
  1. W określony dzień trzeba przyjechać na wytyczonej rasie konia, aczkolwiek jeżeli go nie posiadasz to przyjeżdżasz na koniu klubowy. Niestety wtedy musisz trzymać się na końcu szyku. Za przyjazd na odpowiednim koniu otrzymujecie +5 pochwał.
  2. Level ma znaczenie! W zależności od tego jaki level będzie miał twój koń tyle dostaniesz ode mnie pochwał np. Koń na 8 levelu dodaje ci +8 pochwał, a koń na 15 levelu dodaje ci +15 pochwał.
  3. Punkty otrzymujecie również za oryginalność. Co mam przez to na myśli? Jeżeli jest dużo maści jakiegoś konia a ty jako jedyny będziesz miał określoną maść z pośród pozostałych członków to otrzymujesz ode mnie +5 pochwał. (czasami będą też dwa konie tej samej maści, a reszta innej - to też się liczy)
  4. Spotkania będą o różnych godzinach nie dlatego, by zrobić wam na złość, a dlatego by zobaczyć kto tego pilnuje i kto może wchodzić w każdej chwili. Przecież właśnie o to chodzi w tym evencie, prawda?
Więcej informacji będziecie miały na bieżąco albo na spotkaniach, albo będę pisała wam posta na blogu żeby nikt mi potem nie powiedział, ze byłyście niedoinformowane i wszystko spłynie na mnie xD. A i chyba nie muszę mówić, że wygra osoba, która uzbiera najwięcej pochwał? ^^

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz