28.05.2017

Spotkanie w DUD!

 
Dawno już nie było posta, który opisywałby nasze spotkania, prawda? A przecież nie każdy czytelnik bloga zna naszego facebook'a i tam zagląda więc teoretycznie nie za dużo widzi. Ostatnio zajęłam się trochę bardziej kształceniem moich liderek, które jak na razie nie radzą sobie przy tak licznej grupie. Dobrze wszyscy wiemy, że do tego potrzeba trochę doświadczenia dlatego teraz coraz częściej będę wystawiała ich umiejętności na próbę. Wczoraj, dokładnie 27 maja spotkanie prowadziła moja kochana Marguerite. Ostatnio dostała ode mnie radę w postaci: 'Bądź trochę bardziej stanowcza" i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z jej postępów jak i ze spotkania, które dla nas przygotowała. Umiejętności BS zawsze były wystawiane na próbę, jednak wczoraj to już zaszalałyśmy! Jak wiecie klub jest od 17 levelu więc teoretycznie wszyscy powinni posiadać Dolinę Ukrytych Dinozaurów. Bez żadnych sprzeciwów spotkaliśmy się w Wiosce Valedale i szykiem wyruszyliśmy do krainy wiecznego śniegu. 
Cały czas jechaliśmy drogą, potem przez most i jeszcze dalej, aż w końcu zatrzymaliśmy się w miejscu rozbitego samolotu. Już nie wspomnę o tym, że nasza zbiórka była jedną z najbardziej krzywych, a zarazem jedną z najlepiej ułożonych jaką kiedykolwiek widziałam w Blind Snakes. Marguerite ustawiła nas na komendę 1 i oznajmiła, że na tymże spotkaniu pobawimy się w chowanego! Mało tego! Jakby zadanie niewystarczająco było utrudnione - kazała nam zejść z koni i biegać po DUD na nóżkach naszych biednych postaci. 
Nasz piękny zastęp ustawił się dopiero potem - po wyjechaniu z DUD. Szybciej nie było sensu go ustawiać dlatego wszystkie jechałyśmy w grupce i oczywiście dziewczyny z racji tego, że u nas pełna kulturka: po wyjechaniu z Obozowiska Nica cały czas jechały grzecznie za mną, a ja rozmawiając z Kają śmiałam się, że jesteśmy tak zsynchronizowane, że nasze konie nawet równo kopyta stawiają xD.

Na koniec chciałabym jeszcze powiedzieć, że bardzo mi się podobały komplety niektórych dziewczyn i pozwolę je sobie teraz wymienić z imienia, a więc chodzi o: Elise, Lilian, Chloe, Alve i Linee. Naprawdę wasze zestawy choć tak kolorowe to naprawdę mnie urzekły. No dobrze to raczej na tyle w tym poście. Do następnego spotkania!

Justine Skylord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz