4.05.2017

Nowy Strój :)

Jak wiecie wczoraj na spotkaniu ustaliłyśmy, że wchodzi do nas do klubu zielony strój klubowy! Powiedziałam wam, żebyście się z nim wstrzymały żeby potem nie było marudzenia, ze kupiłyście nie to co trzeba. Wiem, ze trochę z tym zwlekałam, ale niestety musicie zrozumieć, że nie zawsze mam czas by coś dla was napisać. No, ale skoro teraz mam trochę czasu przed zajęciami to mogę wam pokazać to co teraz będziecie nosiły na spotkania klubowe :). Zacznijmy więc od stroju dla konia:

 Ten strój widniał już na naszym blogu od jakiegoś czasu natomiast teraz będzie on obowiązywał was w grze. Siodło oraz ogłowie jest to samo, które nosiłyście do czerwonego stroju klubowego czy niebieskiego więc to macie z głowy jesteście dłużej w klubie, a jeżeli nie to dostaniecie to w Jorvik City Plaza tak samo jak i Czaprak oraz Owijki. Są to obowiązkowe części stroju, natomiast wszystkie ozdoby są dodatkowe :). Ceny macie na zdjęciu więc z tym chyba nie ma problemu. 
Strój dla jeźdźca wygląda tak jak widzicie powyżej. Jest to zielony cylinder tylko uważajcie, bo ja już kupiłam zły. Są dwa podobne, jeden znajduje się w Moorland, ale ten nasz właściwy jest do kupienia w Jorvik City Plaza. Buty są te same co do stroju czerwonego, a jeżeli ich nie macie to znajdziecie je w sklepie w Miasteczku Srebrnej Polany. Koszula znajduje się na Targu Koni więc pospieszcie się, bo w przyszłej aktualizacji na pewno zniknie na tydzień. Ostatnim elementem są jeszcze rękawiczki, ale są one dowolne byle by były czarne. Bryczesy natomiast nazywają się: Czarne Spodnie Jeździeckie i są to te co dają 4 punkty jazdy i skoków. Nie wiem dokładnie, ale chyba dostaniecie je w Jorvik City Plaza, a jeżeli się mylę to poprawcie mnie w komentarzach. 

Justine Skylord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz