26.05.2017

Internetowa kradzież?

Tak naprawdę domyślam się, że połowa z was nawet nie wie co to takiego jest ten cały "plagiat". Otóż wprowadzę was do tematu i powiem, ze plagiat jest to forma kradzieży w grze, ale nie taka kradzież "rzeczy", a raczej "praw autorskich". Otóż każdy obrazek narysowany przez kogoś lub tekst napisany na jakimś blogu przez jego autora jest jego "własnością" w przenośni. I tylko on ma prawo do podpisywania się pod tym lub publikowania tego jeżeli całość jest przez niego stworzona. Jest to forma karalna w większości przypadków nawet za takie "błahe" poniekąd rzeczy. Żeby nie odbiegać za bardzo od tematu gry czy naszego klubu powiem wam dzisiaj jak bardzo ładnie kluby na RR i innych serwerach potrafią wykorzystać czyjąś prace i chamsko się pod tym podpisać. Razem z właścicielką klubu Shadow Jokers jesteśmy oburzone faktem, że ktoś wykorzystuje nasze prace, podpisuje się pod nimi, a na koniec jeszcze odpowiada, że to wcale nie jest kopiowanie. Otóż dzisiaj dostałam bardzo dziwną wiadomość od właścicielki Sunshine Stars Legion oraz screena tego co się wyprawia na blogu niejakiego klubu nazwanego "Emo Horseman Club". Tak szczerze to myślałam, że mnie krew zaleje kiedy zobaczyłam tam .... nasze rangi! To co ja pisałam i układałam razem z Kają. Oczywiście nasze rangi już usunęły, bo ja zrobiłam im jazdę na skype. Miały również inne rzeczy takie jak opis "o nas", który na blogu BS znajduje się po lewej stronie bloga w kolumnie bocznej. Cieszę się, że właścicielka już to usunęła, ale to nie zmienia faktu, że jest mnóstwo innych klubów na RR, które starają się nas podrobić, a nie do końca im to wychodzi. Blind Snakes jest jedno, pamiętajcie o tym i to, że wy stworzycie klub o podobnej nazwie z podobnymi regułami, czy nawet komendami - to nie zmienia faktu, że wasz klub z dnia na dzień stanie się taki dobry. Niestety zdaje sobie sprawę, że wiele z tych rzeczy które mamy my zostały wymyślone już szybciej przez inne kluby na innych serwerach, ale wiem jedno. Komendy, które posiadamy w klubie dla każdego są inne i szlajając się po innych klubach na Ciastku czy na Lasku: jeszcze nigdy nie widziałam takich samych jak u nas co tez świadczy, ze wszystkie mniejsze kluby stworzone po nas po prostu chamsko wykorzystały nasza formę i dodatkowo nie chcą się do tego przyznać. Fajnie bv było gdyby takie osoby chociaż przyznały się, że biorą z nas przykład i czy ewentualnie mogą mieć coś takiego samego jak my. Naprawdę wtedy nie byłoby problemu.
Jest to niestety screen w dużym pomniejszeniu, ale chodzi mi głównie o sam wygląd tego już nawet nie treść, która UWIERZCIE MI była kropka w kropkę taka sama jak u nas. Właścicielka naturalnie wszystkiego się wyparła, ale osoby, które śledzą naszego bloga doskonale wiedzą co się na nim znajduje. To nie jest tak, że ktoś sobie to przepisał, bo to jest bezczelnie skopiowane z naszej zakładki i ktoś o zdrowych zmysłach nie wyparłby się plagiatu tym bardziej, że nawet KOLORY zostały te same co u nas. Ja to bym się chyba schowała pod łóżko kiedy bym coś skopiowała, a autor danego tekstu lub obrazka przyszedłby do mnie z pretensjami. No ludzie! Naprawdę? Niektórzy są aż tak leniwi, że muszą kopiować od innych?

Tego screena wysłała mi Luna Catsea, której bardzo dziękuję za pomoc w tej sprawie. Na pewno jakoś się odwdzięczę. No, ale tak jak sami widzicie właścicielka chyba nie do końca nawet czytała to co kopiuje, bo na ich stronie znalazły się nawet dokładnie przepisany zwroty. Nie wiedziałam, że Emo Horseman Club mówią do siebie jak do "węży", ale nie wnikam xD. Pomijając już nawet tego screena to wam powiem, że kiedy pisałam z właścicielką - ona natychmiast to zmieniła i napisała mi, że ona ma tam napisane co innego. No sory, ale screeny nie kłamią i nikt ich nie podrobił xD. Tym bardziej, że ja to też widziałam na własne oczy. Dobra może ja już nie będę się bardziej rozpisywać, ale na koniec powiem, że NIE WIERZĘ w ani jedno słów właścicielki EHC, ponieważ pod tymi postami była ona podpisana i nie ma możliwości by skopiował to jej członek. Ładne kłamstwa, ale mają krótkie nóżki.
Dalszą część tego posta znajdziecie na blogu Lany Hawkson, która również bardzo zdenerwowała się kiedy jej rangi znalazły się tak samo jak nasze na blogu EHC. Myślę, że ona opisze to również barwnie jak ja i powstawia wam screny :)

Justine Skylord ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz