27.05.2017

Nowy Regulamin!

1. Najważniejszą zasadą jest raczej brak kłótni. Wszystkie Blind Snakes powinny pamiętać, że każdy kto wszczyna kłótnie jest karany najbardziej surowo ze wszystkich. 
2. Nie wolno wam wypowiadać się na temat innych klubów poza czatem klubowym, chyba, że ktoś ewidentnie będzie was prowokował. Proszę jednak o rozwagę, gdyż przekroczenie granicy kultury jest bardzo proste i wasze "wypowiedzenie własnego zdania" może prowadzić do wyciągnięcia konsekwencji.
3. Nie dajcie się sprowokować! Nawet jeśli ktoś wyzywa was lub wasz klub pamiętajcie, że jest to osoba z gry która nic o was nie wie, a chce jedynie byście zniżył się do jej poziomu. Ignorujcie wszelkie hejty, a mogę was zapewnić, że liderzy się tym zajmą. 
4. Dyscyplina, czas i cierpliwość jest podstawą naszego klubu. Pamiętajcie, że właściciele również poświęcają swój czas by zaplanować dla was spotkania i potem je zorganizować więc tego samego oczekuje się od was. Tym samym nie powinniście sprzeciwiać się postawionym warunkom,a decyzja Właścicieli jest decyzją ostateczną i nie do podważenia.
5. Spotkania są waszym priorytetem, a nie CS i inne tego typu sprawy. Jeżeli nie potraficie poświęcić godziny na ćwiczenia no to myślę, że klub nie jest dla was.
6. Mamy świadomość, że macie też swoje życie prywatne dlatego nie martwcie się jeżeli będziecie musiały opuścić spotkanie ze względu na naukę czy jakiś wyjazd. Na pewno to zrozumiem, jednakowoż oczekujemy od was usprawiedliwienia swojej nieobecności.
7. Koń oraz strój klubowy dla postaci - są to sprawy obowiązkowe dla każdego. Naturalnie macie czas na zakupienie wszystkie, jednak nie zmienia to faktu, że powinniście go posiadać w dalszej lub bliższej przyszłości.
8. Prosimy, żebyście nas nie pytali o rangi, bo każdy na swoje miejsce w klubie musi zasłużyć, nie ważne czy to aktywnością czy całkiem czymś innym. Jeżeli ktoś pyta nas o wyższa posadę w klubie nie jest to dobrze postrzegane z naszej strony.
9. Nie proponujemy i nie odbieramy członków klubom, które są z nami w sojuszu. Naszym zdaniem jest to mega nie w porządku kiedy ktoś przechodzi do nas z klubu, z którym np. jeszcze wczoraj mieliśmy rajd. Jeżeli jednak będzie taka okoliczność - proszę uprzednio powiadomić o tym właścicielkę twojego starego klubu.
10. Jeżeli chcesz opuścić klub wypadałoby nam napisać powód twojego odejścia nawet jeżeli jest totalnie błahy. Na pewno się nie obrazimy, a każda krytyka pomaga nam udoskonalać to co robimy źle.
11. Podczas spotkania nie tolerujemy spóźnień oraz ciągłych "zw" (zaraz wracam). Nasze spotkania trwają przeważnie godzinę. Nie przesadzajmy więc. Wszystkie wasze sprawy fizjologiczne, zjedzenie obiadu czy nakarmienie psa może poczekać te 60 minut, a jeżeli nie to zawsze możecie to zrobić przed spotkaniem. Ciągłe "zaraz wracam" psuje szyk i dezorganizuje grupę.
1. Jeżeli chcesz należeć do Kadry lub innych tego typu udogodnień klubu - wymagamy od ciebie skype! Nie możesz tego obejść w żaden inny sposób i jeżeli chcesz z nami ćwiczyć kadryle to musisz być z nami w takim kontakcie!
2. Na grupie Skype wymagamy od ciebie nazwy twojej postaci! Jeżeli nie masz jej wpisanej to po prostu nie dodamy cie do grupy na skype, gdyż jest to niepraktyczne i nigdy nie wiemy kto tak naprawdę się na niej znajduje, a nie chciałybyśmy gości nieproszonych. 
3. Na skype do grupy można dodawać osoby tylko za poleceniem właścicielki lub za jej zgodą. 
4. Za wywoływanie kłótni na skype karane są zarówno osoby, które ową kłótnię wywołały jak i te, które w niej uczestniczyły. Pamiętajcie: jeden za wszystkich i wszyscy za jednego. Ja nie jestem kryminologiem żeby robić dochodzenia kto zaczął, a kto tylko chciał "pomóc".
5. Spraw klubowych NIE WYNOSIMY poza chat główny grupy "Blind Snakes". Nie podoba mi się to, że piszecie o ważnych sprawach na privie zamiast poruszyć je na grupie gdzie jakoś razem możemy ją rozwiązać, a potem z tego tworzą się jakieś grupowe foszki :')
6. Już nie wspomnę o tym, że na grupie Blind Snakes mogą znajdować się tylko osoby należące do klubu - żadne inne!
7. Jeżeli jesteś w rozmowie (grupowej) to w twoim interesie jest zadbanie o to by nikogo nie przekrzykiwać. Rozumiem, że czasem dostajemy grupowej "padaczki", ale jeżeli wszyscy na siebie krzyczą i jest chaos to nie da się normalnie rozmawiać.
8. Kiedy rozmawiamy na konwie grupowej to rozmawiamy na niej wszyscy, a nie połowa sobie idzie na prywatną rozmowę, bo kogoś tam nie lubią, albo im się nie chce. Dla mnie to jest totalna głupota. 
9. Jeżeli dowiem się, że pod moją (właścicielki) nieobecność na rozmowie zostały poruszone sprawy "prywatne", w których ktoś został obrażony - natychmiast wywalam z klubu bez możliwości powrotu czy wytłumaczenia całej sytuacji. 
10. Jeżeli się kłócicie to rozwiązujcie takie sprawy pokojowo a nie na chacie grupowym. Nie wywlekamy tam spraw prywatnych, bo potem wszyscy się wtrącają i tworzy się jeszcze większa kłótnia. Od razu uprzedzam, że będę wywalać z grupy za takie coś. 
11. Nie robimy spamu! Jeżeli potrzebujecie się gdzieś wyżyć to polecam sobie założyć bloga i tam pisać wszelkie swoje przemyślenia.
12. Nie wychodzimy z grupy kiedy jest spam, bo już po prostu do niej nie wrócicie. Na skype istnieje taka możliwość jak wyciszenie konwersacji więc zamiast się obrażać i wychodzić możecie skoczystać z tej opcji.

Justine Skylord ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz