3.05.2017

Wprowadzamy Nowości!

Dawno nie było nic na temat naszego klubu, prawda? Chcę w końcu przerwać milczenie i tym postem serdecznie pozdrowić nasza liderkę, która mając okropny tupet porównała mnie do "nikogo ważnego" podkreślając, że jeszcze kilka dni wcześniej mówiła, że kocha całe BS w tym mnie najbardziej - to się nazywa rozdwojenie jaźni! Tym bardziej kiedy jeszcze 13-sto latka upomina chamsko o "ortografii" mając świadomość, że osoba, która odbiera te wiadomości ma 18 lat i z pewnością lepiej orientuje się w zasadach poprawnej polszczyzny. Myślałam, że każdy ma prawo popełniać błędy, ale widzę, że dzieciaki rzucą się na każdego i tylko czekają na ofiarę, która popełni najmniejszy, nawet niezauważalny błąd. Widzę, że będę musiała tu w końcu poruszyć kwestię kultury na grze, która totalnie różni się od tej urojonej przez większość graczy.
Przechodząc do ważniejszych spraw...
Od maja wchodzi nowy strój klubowy! Zielony tym razem, aczkolwiek nie jest on jeszcze wstawiony na blog i proszę was żebyście NIE PYTAŁY kiedy się pojawi, bo zrobimy to tylko jak będzie to możliwe. Wstrzymajcie się z kupnem stroju do momentu ustalenia z właścicielkami. A tak przy strojach się zatrzymując to dostaje dużo wiadomości i to przeważnie są "hejty" na temat naszych stroi klubowych. Ale powiem wam coś.... większość tych strojów można zakupić na szylingi, a mnie osobiście średnio interesuje, że wam się nie chce zbierać. Wybaczcie ten chamski zwrot, ale taka jest prawda dziewczęta. Piszecie do mnie w sprawie stroju nie dlatego, że szkoda wam SC tylko dlatego, że nie chce wam się zbierać Szylingów, a to już nie mój problem. Stroje nie zostaną zmienione czy tego chcecie czy nie i żadne hejty nic tutaj nie zdziałają.
Odejść, czy zostać?
A teraz tak trochę bardziej osobiście: jak wiecie jestem w BS od początku jego istnienia nawet jeśli bywały wzloty i upadki to i tak zawsze do niego wracałam. Od niedawna zaczął się robić troszeczkę "młyn" w klubie spowodowany "dzieciakami", które uwielbiają niszczyć życie innym. Nie wiem gdzie widzicie w tym zabawę naprawdę, a jeżeli was to bawi to czas najwyższy skonsultować się z psychologiem, ale BRAWO! Udało wam się doprowadzić do momentu, w którym zastanawiam się czy opuścić BS czy zostać w jego szeregach. Jak pewnie dobrze wiecie Kaja nie będzie prowadziła BS beze mnie i moje odejście sprowadza tylko do jednego... Kwestie kultury pozostawię na inny post, ale chciałabym zaapelować do wszystkich oczerniających mnie osób, że musicie sobie zdawać sprawę z konsekwencji takiego hejtu, bo przeze mnie jak i przez całe BS jest on tępiony i na pewno nie pozwolę sobie na takie zachowanie tym bardziej ze strony osób młodszych. Na ten czas ZOSTAJE W BS, bo nie chce zachować się tak jak liderki, które zapomniały jak ważną funkcję pełnią i odeszły bez najmniejszego słowa. Mam nadzieję, że sytuacja już niedługo się poprawi, bo wiem, że mam dookoła siebie naprawdę wspaniałe osoby, które były i będą wspierały klub, mnie oraz Kaję.
A na koniec...
Chciałabym również zwrócić się do Sunshine Stars Legion oraz Dark Cats Club, z którymi jak wiecie mieliśmy trochę na pieńku. Z jednym z powodu kopiowania tego co posiadamy w klubie, z drugim z kolei z powodu ciągłych kłótni czy żenującego zachowania niektórych członków. Chciałabym podkreślić, że BS nie jest tutaj bez winy, gdzie ja sama już pod koniec byłam bardzo cięta na dziewczyny z SSL i DCC... i niestety nadal jestem, a jedyną osobą z tych dwóch klubów, z którą już nie łączą mnie żadne kłótnie jest Luna Catsea, która w sumie jako jedyna ponosi jakąś odpowiedzialność za to co się stało. A więc! Zgodzę się na sojusz z waszymi klubami, aczkolwiek wymagam od was kultury wobec nas i przede wszystkim oryginalności. Nie chce by cokolwiek znalazło się w BS zaraz będzie w waszych klubach, bo to nie o to chodzi. Mam nadzieję, ze damy radę to odbudować dziewczyny i na serwerze zrobi się jeszcze milsza atmosfera :)

Justine Skylord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz