11.04.2017

Wielkanoc już niedługo! :D


Jak wam się podoba nowy wygląd bloga dziewczyny? :D Naturalnie dalej nad nim pracuje więc postaram się by codziennie było coś poprawione żeby blog prezentował się jeszcze lepiej. Jeżeli macie jakieś pomysły co by tu jeszcze dodać to KOMENTUJCIE bo to bardzo pomaga mi w rozbudowywaniu zakładek

Jak wiecie Wielkanoc zbliża się już wielkimi krokami, a większość z was ma już wolne od czwartku! Życzenia to ja złoże wam jeszcze... hmm... w piątek? Tak mi się wydaje w każdym razie będzie jeszcze na to czas a tym samym chciałabym was powiadomić, że nie będzie jako takich obowiązkowych spotkań, ale wiem, że nie wszyscy wyjeżdżają na święta więc pomyślałam, że możemy ten czas spędzić razem na treningach do kadry lub obmyślaniem nowych kroków. Naturalnie treningi te będą DODATKOWE i nie będą obowiązywały wszystkich osób. Jak nie przyjdziecie nie będzie się to liczyło jako nieobecność a wszyscy będą mieli usprawiedliwienie :D. Nie tyczy się to jednak Piątku, w który zaplanowałyśmy...



Właśnie tak! Postanowiłyśmy razem z Kają zaprosić na to święto również inne kluby! Trzy z nich dostały już swoje zaproszenie, a kolejne trzy otrzymają je najprawdopodobniej dzisiaj! Chciałabym jednak powiadomić drogie właścicielki, że zaproszenie na ten zacny rajd to nie wszystko! Na wasze ramiona zostanie też zesłane wyzwanie! Naturalnie nie będzie to taka normalna rywalizacja, a zabawa! Więcej informacji na ten temat na pewno pojawi się jeszcze w środę, żeby każdy z was mógł zapoznać się z programem i tak dalej :D. 

Chciałabym was tez dziewczyny przeprosić, że nie pojawiłam się na dzisiejszym spotkaniu (we wtorek), ale wypadła mi pilna wizyta u lekarza, ponieważ chorowita Justine zemdlała sobie w szkole xD. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą niedyspozycję i nie będziecie specjalnie złe. Nie dam wam żadnego screna ze spotkania bo myślę, że ten post skupia uwagę na całkiem czymś innym, ale tak dla pociechy oka mogę wam wstawić tutaj zaproszenia jakie wysłałam do Comet Jumpers, Autumn Pearls Family i Sad Queens Gang:




No to chyba na tyle w tym poście! Kolejne zaproszenia do Comet Swans, Blind Scorpions i Laughing Presidents zostaną wysłane dzisiaj i na pewno będą inne od tych wstawionych tutaj więc jak będziecie chcieli je zobaczyć to na pewno gdzieś je tutaj upchnę dla was. Chciałabym też ogłosić, że zaktualizowałam zakładkę 'Wstęp' więc jeżeli chcecie zobaczyć co tam się pozmieniało to szybko wejdźcie w to kółeczko na górze i przeczytajcie wszystko co tam dla was napisałam

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz