13.04.2017

Rajd Wielkanocny! - Przygotowania

 
Hej wszystkim! Tym razem nie witam się tylko z Ślepymi Wężami, ale również z Comet Jumpers, Sad Queens Gang, Autumn Pearls Family i Laughing President - do tej pory te kluby odpowiedziały mi na zaproszenie :D. No dobrze mam nadzieję, że dwa pozostałe też się odezwą i chciałabym jeszcze może zaprosić jeden, który jest dosyć skruszony po moim ostatnim poście. Pamiętajmy, że świat nie jest zły przez złych ludzi tylko przez milczenie dobrych wiec mam nadzieję, że teraz wszystko się ułoży jeżeli już nikt z SSL nie będzie kłamał. To niestety nie temat na ten post, opowiem wam kiedy indziej co się wydarzyło podczas rozmowy z SSL. 

A teraz przejdźmy do naszego rajdu! Już uprzedziłam kilka klubów, że zaproszenie na rajd to nie wszystko! Klubom właśnie w tym momencie rzucone jest wyzwanie, które komisja (składająca się ze mnie i Kai Eastcloud) oceni bardzo surowym okiem! Naturalnie wygra najlepszy jednak chciałabym żebyście traktowali to tylko jak dobrą zabawę i żadną większa rywalizację pomiędzy klubami :) Chcemy budować z wami dobre stosunki. No dobrze więc treść wyzwania brzmi:
No właśnie! Czy któryś z klubów wymyślił już sobie piękny hymn? Jeżeli nie to teraz macie okazje, bo właśnie to będzie oceniane na naszym rajdzie :). Blind Snakes niech się już nie napala bo my nie bierzemy udziału z naszym pięknym hymnem xD. Zobaczymy jak właścicielki pozostałych klubów podejdą do sprawy i jaką kreatywnością się wykażą! Chce zaznaczyć, że to wyzwanie zostanie nagrodzone ode mnie grafiką w różnej postaci - czy to szablonem czy może logiem klubu, a może jeszcze czymś innym.
A teraz wymagania rajdu!
Dużo osób mnie pytało czy przychodzimy w strojach wielkanocnych, ale ja myślę, że większość tego posta nie przeczyta więc strój zostaje u nas KLUBOWY - ten czerwony. Jedyne co się zmieni to to, że na twarz swoich postaci będziecie miały... maski! Tak i to się tyczy każdego klubu, będę to sprawdzać czy na pewno wszyscy wzięliście ze sobą maski wielkanocne :D. Moje BS'ki jeżeli macie lipicana na 15 lvl (co tez mogę sprawdzić) to bierzecie lipicana, ale jeżeli wasz lipican ma niższy lvl to weźcie konia, który nie będzie spowalniał szyku i też masz 15 lvl. Nawet jeżeli nie jest lipicanem. Tylko nie wykorzystujcie tego faktu żeby mnie wykiwać, bo ja bardzo łatwo mogę sprawdzić czy posiadacie lipka na najwyższym lvl i jeżeli ktoś będzie próbował to idzie na koniec szyku już na samym początku. 

Blind Snakes spotykamy się o 15:45 na Arenie Jorvik żeby domówić szczegóły i ustawić szyk..a no właśnie! Cały rajd będzie jechał w szyku z racji tego, że to my jesteśmy organizatorami to raczej nie w naszym stylu by było gdybyśmy jechały "stadem". Mam nadzieję, że kluby nie będą miały nic przeciwko i powiadomią wcześniej swoich członków żeby nie wyprzedzali i tak dalej. Będziemy jechać w kolejności takiej:
  • Blind Snakes
  • Comet Jumpers
  • Sad Queens Gang
  • Autumn Pearls Family
  • Laughing Presidents
  • Comet Swans (jeśli się zjawią)
  • Blind Scorpions (jeśli się zjawią)
Chodzi mi głównie o to jak ustawiony będzie szyk żeby się kluby między sobą tez nie kłóciły. Gościem na naszym rajdzie będzie nie jaka Lana Hawkson, którą znać możecie z jej bloga oraz z klubu Shadow Jokers. Powiedziała, że wpadnie do nas żeby zobaczyć jak nam idzie :) Mam nadzieję, że przywitacie ją równie ciepło co każdą nowicjuszkę w naszym klubie.

No to na razie na tyle! Czekamy na was! 
Pozdrawiam Justine Skylord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz