8.04.2017

Ćwiczenia na ujeżdżalni!

Kochane Żeczne Wensze~!

Powracamy wraz z nowymi ćwiczeniami na Ujeżdżalni oraz dwoma liderkami, którymi są Yvonne Birchborn i Patricia McFire. Jak zapewne wiecie, z klubu odeszło bardzo wiele osób na których współpracy opierały się układy do Kadrylu Głównego jak i Westernowego, tak więc tą sprawę na razie odłożymy na bok i wyjaśnimy w innym poście, gdy już nad wszystkim zdecydujemy. 
A tymczasem powiem wam, że Blind Snakes nie próżnuje i wciąż trzyma poziom. Takiej dyscypliny jak tutaj to ja jeszcze nigdzie nie widziałam, zresztą zobaczcie sami:




Ćwiczyłyśmy głównie chodzenie w szyku i łączenie się w pary, oczywiście wszystko na bieżąco kierowane przez naszą kochaną Justine. Co prawda w tyłu nie wszystko szło jak należy, jednak nowicjusze szybko łapią zasady jakie tutaj panują i po niedługim czasie już się odnajdują c:  

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wychodziło nam to naprawdę ładnie, zgranie grupy zaskakuje mnie coraz bardziej i chyba nigdy nie przestanie.
W drogę powrotną na Farmę Steva zdecydowaliśmy się jechać trójkami co okazało się sporym wyzwaniem nawet dla Ślepych Węży (koniec końców znowu ustawiliśmy się w szyk), ale ćwiczenia były dosyć przyjemne i nawet mnie sprawiały frajdę, choć czasami z opóźnieniem reagowałam na niektóre polecenia ze strony współwłaścicielki.

~~~


Oprócz tego zauważyłam, że na serwerze zapanowała moda na jakieś wojny domowe klubów i oskarżanie siebie nawzajem o niestworzone sytuacje nigdy nie mające prawa bytu. Proszę o ignorowanie tego, ponieważ nasz klub zawsze będzie walczył o swoje i na pewno nie zostawi bez odpowiedzi wszelkich gróźb czy obrażania kierowanego w stronę jego członków. My także musiałyśmy na wszystko pracować same, a więc proszę, szanujcie kreatywność i pomysły innych, a co najważniejsze, nie wypowiadajcie się na temat o którym nie macie pojęcia.



Pozdrawiam, Kaja Eastcloud.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz