23.04.2017

Kłótnia o nowego konia :/

 
No Siemka moje blenderki chciałabym w tym poście poruszyć bardzo ważną kwestie klubu, przez którą wywołała się na naszym skype klubowym okropna kłótnia. (I tak nie największa w historii, ale moim zdaniem spowodowana bardzo błahym tematem.) Mianowicie jakiś czas temu poruszyłyśmy pewną kwestie zmiany konia klubowego, ale teraz chciałabym wam nieco bardziej przybliżyć ten temat żeby już nikt nie zadawał zbędnych pytań na jego temat, dobrze?

  • Dlaczego zmieniamy konia klubowego? Dlaczego akurat Fryz?
Otóż zmieniamy konia klubowego z jednego ważnego powodu. Stwierdziłyśmy z Kają, że Lipicany to idealne konie klubowe, bo są eleganckie jednak nie chciałyśmy was ograniczać co do koloru konia. Po pewnym czasie jednak zaczęło nam bardzo przeszkadzać to, że tak duża odmienność maści podczas np. szyku wygląda bardzo nieprofesjonalnie jak na tak rozwinięty i popularny klub na serwerze. Właśnie dlatego stwierdziłyśmy, że chcemy by klub był rozpoznawalny nie tylko po kolorze stroju klubowego, ale także po maści konia. Mi (Justine) podoba się wiele koni na SSO, jednak Kaja to ta bardziej wybredna dlatego to jej przypadł zaszczyt wyboru konia, a ja jedynie miałam to zatwierdzić. Decyzja zapadła, a nowym koniem klubowym miał zostać biały fryz, bo jest równie elegancki i będzie dobrze się prezentował w naszych strojach klubowych. I teraz obaalam wasze teksty, że to tylko z naszego kaprysu itd.
  • Co zrobić kiedy ten koń znajduje się w Nowej Grani, a ja nie mam lvl'u?
Dziewczyny te co należą do BS, te co chcą należeć lub te co odeszły przez ten beznadziejny temat – chyba wiecie, że jesteśmy wyrozumiałe jeżeli chodzi o taki rzeczy. Nic u nas w klubie nie dzieje się z przypadku czy z durnego kaprysu, a my jesteśmy świadome, że nie każdy ma Epone, bo przecież same kiedyś zbierałyśmy odpowiednią ilość punktów doświadczenia (PD). Dlatego tez klub już od Maja będzie wymagał od wszystkich naszych członków 17 lvl, aczkolwiek NIKT z niższym lvl'em kto należy do BS NIE ZOSTANIE wywalony. Spokojnie. Wy macie jeszcze czas! Korzystajcie z gry i zbierajcie lvl a my poczekamy, aż będziecie mogły z nami jeździć do Epony na treningi.
  • Co jeśli koń mi się nie podoba? Nie chce wydawać pieniędzy!
Na naszej konwie grupowej ujrzałam coś bardzo niepokojącego. Ktoś poruszył temat lub nawet oskarżył nas, że tworzymy klub dla „bogatych dzieci”…. A tak serio to nie słyszałam jeszcze nic bardziej głupiego xD. Przepraszam, ale kiedy to przeczytałam to nawet moja siostra na mnie dziwnie spojrzała, bo wybuchłam niepohamowanym śmiechem. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale klub jest dobrowolny i nikt nie zmusza do tego by w nim być, dołączyć, ale też wymagamy od was pewnego rodzaju kultury. Jeżeli jest coś co ci nie pasuje, a wiesz, że panuje tu demokracja i jeden głos (lub nawet kilka, ale zdecydowana mniejszość) nic nie zmieni to po prostu powiadom nas o tym spokojnie i bez kłótni. Prawdopodobnie jesteśmy w stanie to zmienić, a jeżeli nie to przecież odchodząc z klubu nie musimy żyć skłócone. Pragnę zaznaczyć, ze większość naszych stroi klubowych można kupić za Szylingi Jorvik i nie trzeba na to wydawać dodatkowych pieniędzy, a to, że wam się nie chce zbierać na grze to już tylko ja was mogę oskarżyć, ze jesteście okropnie wygodne i rozpieszczone. Dodatkowo powiem wam, że Kaja mieszka w Niemczech i nie ma możliwości kupienia sobie SC jedynie tylko wtedy jak jest w Polsce lub jak mnie poprosi, a co za tym idzie? Między innymi to, że większość rzeczy, które posiada (oprócz koni) są kupione za SJ, na które ona musiała trochę popracować by dostosować się do klubu. Można? Można, ale nie bo trzeba wymyślić sobie tysiące powodów żeby tylko stworzyć sztuczny problem.
  • Jaka jest decyzja? Kiedy zmiana?
Uwaga uwaga teraz wysyłam pozdrowienia do osób, które się wielce obraziły na pikselowego konika: Koń klubowy na razie zostaje taki jaki jest, a Fryz prawdopodobnie wejdzie do klubu dopiero od roku 2018. Dziękuję i czekam na przeprosiny wszelkich oskarżeń skierowanych w nasza stronę. No po prostu bardziej żałosnego powodu odejścia z klubu jeszcze nie widziałam. Gdyby politycy z takich powodów wywoływali wojny to prawdopodobnie naszej planety już by nie było.

Podsumowując całe to zdarzenia powiem tylko tyle, że uważam, iż można było to załatwić inaczej np. rozmową. To oszczędziłoby wszystkim nerwów, ale skoro nie potraficie rozwiązywać takich problemów rozmową to chyba musimy nad tym popracować.
 Jest jeszcze pewna kwestia jaką chciałabym poruszyć. Otóż są osoby, które pokazały, że jednak potrafią takie sytuacje rozwiązywać i umiejętnie próbowały wybrnąć z sytuacji. Mam tutaj na myśli Klare Opalstone i Maje Kucykgirl, które starały się załagodzić sytuację na skype. Z tego tez powodu dziewczyny otrzymują rangę wyżej za odpowiednie rozwiązywanie problemów.

Justine Skylord

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz