14.04.2017

Sprawa SSL wyjaśniona!

Ogólnie rzecz ujmując pewnie większość czytelników bloga zapoznało się już z postem na temat klubu Sunshine Stars Legion. Ma on dużą liczbę wyświetleń więc widzę, że interesują was tego typu rzeczy xD. Dramy na SSO xD. Nie no dobra kto co woli. Przechodząc do sedna sprawy na początek powiem, że mogłyśmy wypowiadać się o tej sprawie tak głośno mając masę screenów i dowodów od osób z serwera, bo prawie każdy kto dostał tylko jakąś informacje od SSL mi to wysyłał za co bardzo dziękuję, bo prawdopodobnie dzięki wam nigdy nie doszłybyśmy do porozumienia. Cieszę się, ze serwer tak wspiera Blind Snakes, a w zamian za to na pewno otrzymacie od nas pomocną dłoń. Musze też powiedzieć, że NIKT nie wysyłał do SSL żadnych szpiegów, a jeżeli ktoś znalazł się w klubie Luny kto chciał nam przekazać jakieś informacje to tylko i wyłącznie pomyłka właścicielki, bo Lunko musisz liczyć się z tym, ze dodając starych członków BS - ktoś cie w końcu u nas wkopie. Zwłaszcza zdenerwowała mnie sprawa pewnej Ambry, która dochodząc do klubu Luny oznajmiła jej, ze odchodzi i że jest szpiegiem z BS. Co w ogóle mnie zdziwiło, bo ta niejaka Ambra miała dołączyć do Blind Snakes jak tylko zwolni się miejsce, ale podkreślam, ze w nim NIE BYŁA więc nie wiem z czym ona tu chce iść do ludzi. Teraz już na pewno do nas nie dołączy, bo ja nie chce mieć w klubie szpiegów ani nic z tych rzeczy.
SPRAWA ZOSTAŁA ZAŁAGODZONA I ROZWIĄZANA!
~~~
A teraz o sprawie wypowiem się ja, czyli Kaja Eastcloud.W samej rozmowie nie uczestniczyłam, jako że byłam w rozjazdach i kiepski internet mi to uniemożliwił. Dziewczyny pisały głównie na czacie dzięki czemu mogłam się mniej więcej zorientować w całej sprawie. Na początku wydawało mi się, iż Luna próbuje nas wrobić ustalając wszystko wcześniej z dziewczynami z klubu, ale po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że chyba zrozumiała swój błąd i mogłybyśmy jej w jakiś sposób pomóc, zamiast robić znowu kolejną dramę, która skończyłaby się rozwiązaniem czyjegoś klubu tylko i wyłącznie z własnej winy. Tak jak widać w poście o całym zajściu, dziewczyny z SSL na początku rzuciły się na nas, zupełnie nie wiedząc o co tak naprawdę chodzi. Stworzyłyśmy więc grupę na Skype, dzięki czemu udało się załagodzić spór i znowu zapanował jako taki spokój. Zresztą, właścicielka może nawet potwierdzić naszą wczorajszą rozmowę i mam nadzieję, że kiedy ponownie ktoś będzie próbował nas wrobić w kłamstwo niech pamięta, że cały serwer zna historię Blind Snakes i będzie stał po naszej stronie.
Co do całości to zgadzam się z Justine i uważam, że słusznie postąpiła nagłaśniając tę sprawę, bo powiedziemy sobie szczerze, inaczej nigdy by się to nie skończyło, a sytuacja jedynie pogarszała się z dnia na dzień. Chciałabym też podziękować właścicielce Shadow Jokers, które również w jakiś sposób przyczyniły się do tego, by sprawa wyszła, a przy okazji zyskałyśmy nowe znajomości z fajnym klubem xD

Tym oto postem na razie chcemy zakończyć spór z Sunshine Stars Legion! Mamy nadzieję, ze takie rzeczy więcej się już nie powtórzą, a nasze kluby będą rozwiązywać spory rozmową a nie szantażem czy kłótnią.Mam nadzieję, że za jakiś czas jak sprawa ucichnie będziemy mogli o was spokojnie powiedzieć jako o sojusznikach :D

Justine & Kaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz