28.04.2018

Kolejne Wyniki Ankiety!

Jak widać na załączonym powyżej obrazku - przygotowania Platinum Ladies do otwarcia idą pełna parą! Już teraz widzicie pierwszy strój klubowy oraz konia jaki został wybrany. Oczywiście mówię "pierwszy", bo wygrała opcja, że w Platinum Ladies będziemy mieć dwa konie klubowe, jak i dwa stroje. Kilka osób już się mnie pytało jakiego wybrałam na tego drugiego, jednak teraz powiem oficjalnie, że jeszcze nie wiem, bo zazwyczaj te konie inaczej prezentują się na zdjęciach, a inaczej na grze przez co potem zachodzę w głowę odnośnie tego jak wszystkim dogodzić.

Spis wszystkich rzeczy potrzebnych do pierwszego stroju znajdziecie już niedługo na blogu Platinum Ladies, ponieważ stwierdziłam, ze chyba trzeba tam trochę rozkręcić wasza aktywność. Mogę wam tylko tutaj powiedzieć, że wszystkie te rzeczy dostępne są w Jorvik City, bo ludzie zaczepiają mnie na grze i pytają: "Skąd ja mam taki piękny zestaw?". No cóż... wystarczy tylko trochę popatrzeć. ^^
Troszkę poważniej...
Słuchajcie.. jest mi niezmiernie przykro, że niektóre osoby kompletnie nie rozumieją, ze przez ostatnie kilka tygodni (jak i pierwsze tygodnie maja) nie mam czasu na cokolwiek, ponieważ uczę się do matur. Spokojnie - zabrałam się za to już dużo wcześniej, jednak nie chciałabym zawalić swojej przyszłości kosztem gry. Dużo osób to rozumie, ale znalazły się też takie, które przez moją ostatnią nieobecność na spotkaniach po prostu odeszły z klubu. Z tego miejsca chciałabym im powiedzieć, ze bardzo się na nich zawiodłam, a w szczególności na osobach, które tak bardzo "marzyły" o dojściu do BS. Trzeba nauczyć się troszeczkę cierpliwości i pokory oraz zrozumieć, ze każdy ma swoje życie prywatne - nie tylko członkowie, ale również właścicielka. To bardzo przykre kiedy czyta się na konfie grupowej na messengerze coś w stylu: "Justine odczytuje, ale nigdy nam nie odpisuje", albo "nie udziela się na konfach". Ludzie... Justine chce zadbać trochę o swoją przyszłość. ^^ Obiecuję wam, ze gdy tylko stres związany z maturami ze mnie zejdzie wynagrodzę wam to i BS ruszy pełną parą ^^.

PS Osoby, które odeszły z klubu z powodu np. "Justine nie zajmuje się klubem" (Pozdrawiam Lune Silentlove) - nie będą miały możliwości już nigdy do nas dołączyć. Przykro mi. 

~Justine Skylord~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz