9.04.2018

Wyniki Ankiety!

Panie i Panowie! Ankieta odnosząca się do nowego klubu - zakończyła się w ten weekend! Teraz pragnę przedstawić wam wyniki jak i moją decyzję odnośnie tej sprawy. Chciałabym też skomentować jedną rzecz - nie za bardzo rozumiem co osobom postronnym przeszkadza to, iż założyłabym drugi klub. Nie zrozumcie mnie źle, bo szanuję każdą decyzję, ale widząc jak BS reagowało na nowy klub to nie widziałam tam specjalnie dużej liczby osób, które byłby na nie, a co za tym idzie? No fakt, że głosowały w ankiecie tez osoby nie należące do klubu i to one w większej mierze nie był zadowolone z tego faktu. Czujecie się zagrożeni, hmm? Hihi. Oczywiście żartuję. 
Jak widać na powyższym obrazku: tak prezentują się głosy. Wszystkich razem było 59, a wszyscy z BS w tym nie głosowali, więc szacuję, że przynajmniej 15 głosów pochodziło z zewnątrz. Oczywiście to nic złego! Ankieta specjalnie została zrobiona tutaj na blogu, a nie na messengerze Blind Snakes żeby również nasi czytelnicy mogli zadecydować razem ze mną.
Z racji tego, że sama "jestem na tak" to głosy, które zostały oddane w rubryce "obojętnie" - są brane pod uwagę jako zgoda dla mnie. Domyślam się, że te osoby po prostu, albo mają w nosie to co robię, albo po prostu się dostosują. 32 głosy na nie i teoretycznie 27 głosów na tak (tak + obojętnie) dały jednoznaczne rezultaty waszego niezadowolenia, jednak... podjęłam kilka dni temu decyzję, że klub powstanie. Teraz możecie zadać sobie pytanie: No to po co to wszystko? Po co nas pytałaś? Durna jesteś czy jak? - otóż nie. Mimo wszystko dopiero w następnym poście zdradzę wam coś więcej na temat nowego klubu, jednak oficjalnie daję wam teraz swoją decyzję:
Nowy Klub powstanie i to na serwerze Cookie Valley, Thunder River lub Rainbow River
~Justine Skylord~
Pssst! Komentujcie i dawajcie swoje opinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz