14.04.2018

Już niedługo~

https://platinum-ladies.blogspot.com/
Bardzo dużo osób pyta mnie o to: KIEDY W KOŃCU TO OTWARCIE DŻASTIN!? Dokładnie z takim samym emocjonalnym podejściem jakie wam przedstawiłam za pomocą Caps Lock'a. xD Śpieszę z informacjami! Praca wrze i codziennie wprowadzam coś nowego do klubu jak i na bloga. Na początku myślałam, że blogi będą wspólne, jednak po dłuższym namyśle postanowiłam założyć osobnego do tego celu. Myślę, że tak będzie po prostu łatwiej i dla was, i dla mnie. W tym momencie - wszyscy którzy czytają tego posta - kliknijcie sobie w obrazek powyżej na tym różowym marmurku z napisem 'Platinum Ladies'. Przeniesie on was na bloga klubowego, który już niedługo zacznie funkcjonować, jednak na razie poproszę was o małe rady odnośnie ostatnich poprawek. Może macie jakieś pomysły co tam zamieścić? Jeżeli tak to piszcie mi w komentarzach. ^^
INFORMACJE
Dzień otwarcia klubu to 25 maja 2018r.
I również w ten dzień zostaną dodane do klubu
wszystkie osoby, które wpisane są na listę oczekujących.
  • Serwer Klubu ---> Cookie Valley
  • Stroje Klubowe ---> Będą dwa - na styl amerykański i na styl angielski
  • Spotkania ---> Jedno/Dwa w tygodniu
  • Koń Klubowy ---> Koń Luzytański (niedługo w grze prawdopodobnie)
Chciałabym też napomknąć, że do klubu będą przyjmowane tylko osoby powyżej 13 roku życia włącznie. Kłamanie w formularzu raczej nie będzie konieczne, bo na pewno wasz prawdziwy wiek wyjdzie w praniu, a po wyrzuceniu z PL nie zostaniecie już do niego ponownie przyjęci, albowiem tam szansę dostaje się tylko raz. Będę członków Platynowych Panien traktować jak poważnych ludzi, którzy nie strzelają fochami na prawo i lewo.
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz