23.04.2018

Snapsnejk

Pewnie nikt się tego nie spodziewał po mnie, ale tak... nadeszła ta wiekopomna chwila kiedy to założyłam tego walonego, wiecznie zacinającego się snapchata i to tylko po to, by was zadowolić. Oprócz rozmaitych grup, na których jestem oraz discorda, na którym porozmawiać może niemal każdy - teraz będziecie mieli jeszcze jedną, bardzo popularną możliwość zobaczenia mnie/skontaktowania się czy stalkowania. Oh tak~ Wiem, że są też Ci, którzy na to czekali już od kilku miesięcy, więc w końcu niech czują się zaspokojeni. Powiem również z góry, że nie będzie to na zasadzie "każdy po jednym dniu". Moim zdaniem to bez sensu, bo to właścicielka powinna zdawać relacje na takich mediach, a nie niezorientowani członkowie. Przykro mi jeśli kogoś zawiodłam, ale wolałabym żeby nie zrobił się tam jakiś konkretny młyn. Już teraz możecie mnie zapraszać i śledzić na bieżąco. ^^
Wybaczcie za tak krótką informację, ale spieszyłam się żeby w końcu wam to udostępnić.
Snapkod: blindsnakes
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz