8.05.2018

Zmieniamy Serwer!

Jest to post stricte informacyjny dla wszystkich fanów Blind Snakes jak i samych członków! Słuchajcie! Na Thunder River zrobił się jakiś totalny młyn i nie wiem dlaczego, ale wciąż narastająca liczba graczy na tamtym serwerze przyprawiła mnie o ból głowy. Nieustające lagi, albo FPS'y spadające czasami do 10 (!?) po prostu uniemożliwiły mi prowadzenie spotkania kiedy pojawia się większa ilość graczy. Dlaczego wybrałam ten serwer? Jako jeden z nielicznych nie ma lagów, a na dodatek jest tam klub, z którym bardzo dobrze nam się współpracuje. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tej decyzji za złe i przede wszystkim nie zrezygnuje z klubu na rzecz... serwera, właśnie. Przenoście się Węże jak najszybciej! (te, które jeszcze tego nie zrobiły)


~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz