26.05.2018

Nowa Ranga?

Dawno nic się tutaj u nas nie działo, jednak jest już po maturach i trzeba ostro wziąć się do pracy! Obiecałam wam ten post już po czwartkowym spotkaniu, jednak czas mnie tak pogonił, ze nawet nie mogłam go napisać. Teraz - nadchodzi czas kiedy musicie wykazać się nie tylko swoją kreatywnością, ale również zaawansowanymi umiejętnościami w paint'cie. c: (lub innym programie graficznym)
•••
W Blind Snakes zawsze takie rzeczy robiła sama, ale teraz postanowiłam zaangażować w to również moje klubowiczki. Chciałabym aby każda z was, która uważa, że jej umiejętności tworzenia kadryli i rysowania są wyższe niż przeciętne: wykorzystała to i narysowała coś specjalnego dla mnie i dla klubu. Domyślacie się pewnie, że chodzi o układ ujeżdżeniowy, który składać będzie się przynajmniej z 12-stu kroków. Przynajmniej, bo nikomu nie zabronię zrobić więcej, jednak postarajcie się, ponieważ nie chce by to był tylko kroki wyznaczone w linii prostej, a coś o wiele bardziej skomplikowanego! Czas na wykonanie owego kadrylu macie do następnej niedzieli, czyli dokładnie 3 czerwca do godziny 14:00. Jeżeli możecie to najchętniej przyjmować będę prace na swoim Discordzie, a skoro jest on obowiązkowy to myślę, ze żadna nie będzie miała z tym większego problemu. Oceniać będę głównie:
• Estetykę wykonania;
• Profesjonalizm:
• Opisy dopasowane do odpowiednich kroków;
• Nazwę Kadrylu (chodzi o wasza wyobraźnię i dopasowanie nazwy);
• Wkład pracy;
Napomknę tez jeszcze, ze prace mogą być wykonywane jedynie samodzielnie!
Wszystkie pytania odnośnie konkursu proszę zadawać w komentarzach. c:
Osoba, która wygra owy konkurs zostanie oficjalnie Choreografem Blind Snakes. 
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz