28.10.2017

Upiorne Halloween!

Obiecałam wam posta tak więc piszę! Oczywiście obiecałam już wczoraj, ale kompletnie nie miałam do tego natchnienia. Ups... no zdarza się nawet najlepszym, prawda? Mianowicie jest to nasz pierwszy rajd z North Winners, a że jest to prawdopodobnie drugi największy klub na Polskim Star Stable bardzo zależy mi na tym by nie narobić sobie wstydu. Oczywiście dalej traktujmy to jak zabawę, nie przesadzajmy, ale wiecie.... trochę więcej mobilizacji niż zazwyczaj nie zaszkodzi chociaż i tak uważam, że tak ogarniętego klubu na Rainbow River jak my to nie ma. 

Zapiszę wam wszystkie niezbędne informacje, bo wiem, że niektóre osoby, które nie mogły wczoraj zjawić się na spotkaniu informacyjnym nadal zostały na naszym serwerze, a z racji tego, że SSO wariuje tak samo jak nasz plan tygodnia to będą w lekkim szoku kiedy dowiedzą się, że cały pozostały klub jest na lasku. No cóż~

A więc tak dziewczyny! Czytajcie uważnie żeby niczego nie przegapić! Na początku koniem na jakim miałyśmy się wybrać na lasek miał być .... jakikolwiek ale obowiązkowo czarny! Zmieniłam jednak zdanie kiedy zaczęły do mnie dopływać coraz to większe ilości wiadomości, w których pisałyście mi, ze nie macie żadnego czarnego rumaka. Przestudiowałam ten temat z Mią z racji tego, że to tak jakby my zostaliśmy zaproszeni i razem zdecydowałyśmy, że lepiej będzie jak BS weźmie po prostu swoje konie klubowe, ale ubierze je na czarno. Dobry pomysł, prawda? Teraz będzie mniej kłopotów. 

Spotykamy się równo godzina 17:40 w Porcie na południowym Kopycie, ponieważ za dobrze was znam i jak pewnie zawsze ktoś się spóźni. Przygotujcie sobie ciepłą herbatkę i jakieś słodycze żebyście mi tam nigdzie nie latały podczas rajdu i nie zasypiały na 15 minut. Proszę też was żeby każdy w miarę możliwości miał czarne owijki, bo będziemy trochę kiepsko wyglądać xD. Jeżeli chodzi o makijaż halloweenowy to każdy we własnym zakresie - możecie mieć, ale nie musicie. 

W razie pytań, piszcie komentarze ^^
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz