19.10.2017

Nowy Szablon? Zmiany?

Hmm pewnie wszyscy teraz zadają sobie jedno, to samo pytanie: Dlaczego na blogu BS nic się nie pojawia? CO SIĘ DZIEJE!? Nie spokojnie tym razem to żaden wypadek, żyje, jestem cała mimo, ze trochę w kręgosłupie mi łupie. Hehe~

A teraz tak poważnie .. jak możecie zauważyć po tym nagłówku: szykuje się nowy szablon na bloga BS, a planowanie i projektowanie trwa baaaardzo długo, ponieważ razem z moją kochaną graficzką mamy pewne problemy techniczne. Jak one wyglądają? No powiem wam, że dość poważnie, bo blogger odmawia nam posłuszeństwa za każdym razem kiedy chcemy coś zapisać i coś mi się wydaje, że jeszcze trochę nam zejdzie. Już z góry mogę wam zapowiedzieć, że pewne zakładki znikną z bloga, a dojdą nowe i jedna najważniejsza sprawa.... Blog z dnia 20 października do 23 października może być zamknięty z powodu trwających na nim poprawek i renowacji. Mam nadzieję, że nowe zmiany i nowości przyjmiecie z takim samym pozytywnym nastawieniem, bo przecież żeby się rozwijać - trzeba coś zmieniać, nie tylko w życiu ale tez w klubie. 
Chciałabym, abyście pod tym postem wypowiedzieli się CO chcielibyście jeszcze zobaczyć na blogu, albo dajcie swoje propozycje jak pewne rzeczy mogłyby zostać ujęte, by jeszcze bardziej ułatwić wam sprawę. Zapowiem również, że jeżeli wszyscy ładnie nam pomogą to z pewnością już na odnowionym blogu pojawi się konkurs na Star Coins z okazji wybicia 100 obserwatorów na naszym blogu!
Piszcie komentarze i czekajcie z niecierpliwością!

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz