30.10.2017

Co jeszcze będziemy robić?

Jak ten blog ożył od ostatniego odświeżenia szablonu, prawda? Normalnie sama nie mogę uwierzyć w to jak bardzo mam ochotę coś tutaj pisać czy z wami zrobić - chyba wróciły mi chęci do życia. Siedząc sobie wczoraj wieczorem i dzisiaj rano przyszło mi do głowy tyle różnych pomysłów, że stwierdziłam, że chyba trzeba je gdzieś spisać, bo wszystkiego na sto procent nie zapamiętam i potem będzie problem w postaci: "Justine, a mieliście coś zrobić, a nie zrobiliśmy!". No żeby nie było - ja te wszystkie rzeczy co wy mi mówicie biorę pod uwagę tylko, że niektóre wymagają nieco więcej planowania, a nie chce nic robić na odpiernicz tylko żeby odpękać. Jak już coś robimy to róbmy od początku do końca i w jakiś sposób to zaplanujmy, hmm? Dzisiaj przychodzę do was z postem, pod którym chciałabym , żebyście wypowiedzieli się na temat moich pomysłów, które chce wprowadzić do BS, ale też żebyście dali jakieś własne. Nie przedłużając już tego wstępu, które i tak zawszy wymagają od was wytężenia mózgownicy przejdę do sedna sprawy:
  • Event "Starshine" - Gdzieś na blogu kiedyś pojawił się już post z zapowiedzią tego cudownego event'u, na który wpadłam razem z Moją Kają, ale jakoś tak potoczyły się sprawy, że nawet nie było kiedy go zaplanować. Z racji tego, że wszystkim już prawie znane są szczegóły nie będę się tutaj o tym rozpisywać i odeślę was do posta, w którym to dokładnie wszystko ujęłam (na pewno znajdziecie gdzieś na blogu);
  • Nocne Podchody "BS pod osłoną nocy" - właściwie planowałam to wykonać jeszcze podczas Halloween, bo.... przecież wtedy będzie jeszcze bardziej klimatycznie, co nie? Nie chciałam wam na początku zdradzać, ze mam w planach podchodów, bo będziecie przez tydzień chodziły i dopytywały co takiego dla was przygotowałam xD. Z jednej strony to słodkie, a z drugiej - bardzo ciężko wtedy zrobić coś co będzie dla was niespodzianką. 
  • CROSS - tego chyba nie trzeba wszystkim tłumaczyć. Chociaż jak już chcecie to to zrobię (wszyscy o tym po prostu marzą, hehe) - To tak jakby próba terenowa, w której pokonujecie określony tor (nie na hali) z przeszkodami. Tutaj nie będzie już drągów, a przeszkody typu: zwalone drzewo, mur czy krzaki. Jeszcze nie do końca wiem jak to zrobić żeby nie było zamieszania, więc bardzo chętnie posłucham waszych sugestii. 
  • Event "Zacznijmy od początku" - No i tutaj pewnie wszyscy zadają sobie pytanie: Na czym on będzie polegał? Bardzo często zadajecie mi pytanie czy kiedyś stworze wam możliwość wykazania się na płaszczyźnie prowadzenia spotkania z perspektywy właścicielki. No więc chciałyście i macie! Dla mnie najważniejszą rzeczą w tym klubie jest spełnianie waszych wymagań i wywoływanie uśmiechu dlatego przez ten Event będziecie dobierać się trzyosobowe grupy i wcielać się we właścicielkę czy liderki.
To na razie tyle pomysłów. Macie jakieś swoje, a może wiecie jak wzbogacić te moje? Bardzo chętnie poczytam jakieś dłuższe wypowiedzi, bo to pomaga mi lepiej się zorganizować. Dodatkowo chciałabym, żebyście pomogli mi z wybraniem konkursu dla was, bo jak wiecie na blogu niedawno wybiło 100 obserwatorów i chciałabym tych ludzików jakoś nagrodzić za to, ze z nami są i tak ładnie budują naszą społeczność.  No więc... Co będzie dalej? Jakie są wasze sugestie?

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz