29.10.2017

North Winners & Blind Snakes

28.10.2017 rok
Fotograf - Ada Blueberryborn
Jak widzicie nasze spotkanie rozpoczęło się na Wyspie Południowego Kopyta w kamiennym kręgu. W sumie to był bardzo spontaniczny pomysł.... cały ten rajd to był jeden wielki spontan, ale wyjątkowo bardzo mi się podobał chociaż na początku było trochę nerwów zwłaszcza pod względem "widoczności". Kurcze no mogliby już ci administratorzy gry popracować nad nowymi funkcjami klubów, albo chociaż zwiększyć ilość widocznych osób w naszym otoczeniu, bo to się powoli robi bardzo irytujące. Trwał koło półtorej godziny i w sumie przez ten czas ja prowadziłam, a Mia spełniała się artystycznie i szukała jakichś idealnych miejsc do zrobienia zdjęcia (i nie wiem w końcu czy je zrobiła xD). Jedną z wielu problemów podczas tego rajdu było też to, że nie mogła mnie naturalnie znaleźć, a przecież byłam TAK WIDOCZNA NO!  Miałam aż białego fryza, czarny strój i czarne owijki - wyglądałam kompletnie inaczej niż ci na zdjęciu powyżej, prawda? No ja wierzę, że się ze mną zgadzacie. Kończąc podśmiechiwanki - było nas aż 36. To kolosalna liczba chociaż przez ostatnie spotkania to właśnie taka ilość osób się zjawiała. No jestem z was dumna BS!
Fotograf - Ada Blueberryborn
Nie no śmiesznie było zwłaszcza kiedy Mia oznajmiła, ze NW ogólnie nie potrafi ułożyć koła i że jakimś CUDEM będzie jeśli nam się to uda! W ostateczności się udało chociaż po lekkiej nerwówce z mojej strony. Jak mówię, ze stoimy to nie kręcimy dupami co nie? Myślałam, ze to proste ale najwidoczniej nie koniecznie xD. Wszystko zakończyło się w Forcie Pinta gdzie cala grupa ustawiła się w wielkie półkole dookoła fontanny! 
PS Nie wpadajcie na takie cudowne pomysły jak ja typu - ustawimy sobie serduszko z koni [...] Na Halloween ♥. Upiornie, co nie? xD
Oby było więcej takich rajdów!
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz