16.08.2017

Zajawka Nowego Stroju!

Hej kochani! Jak wiecie już we wrześniu - kiedy zacznie się rok szkolny - do naszego klubu wejdzie nowy strój klubowy, który tym razem będzie w nieco bardziej stonowanych kolorach. Naprawdę z tym strojem miałam największy problem, ponieważ miałam tyle propozycji, że zostawiłam sobie to na ostatnią chwilę i teraz.... nadal nie mogę się zdecydować xD. Mam bardzo silne poczucie mody... jeżeli naturalnie weźmiecie na to lekką poprawkę i potraktujecie to z dystansem. Chodzi mi głównie o to, ze nie jestem jakimś specjalista w tej dziedzinie, ale kiedy coś do siebie ewidentnie nie pasuje to muszę to po prostu zmienić, bo nie wytrzymam. Tak tez jest trochę w przypadku tego stroju, ponieważ nie wszystko mi tutaj w nim pasuje i też PROSZĘ WSZYSTKICH BY JESZCZE NIE KUPOWALI POSZCZEGÓLNYCH RZECZY ZE STROJU JEŹDŹCA CZY KONIA! To co widzicie na zdjęciu nie jest jeszcze zatwierdzone przez liderki jak i przez samą mnie. To po prostu propozycja, gdyż zdecydowanie te przepiękne owijki nie pasują do bluzki, która jest w pasy. Krata i pasy? No nie to jest po prostu największy fail modowy jaki może być!
Dziewczyny! Nie ważne co powiecie ja nie zrezygnuje z tych owijek, bo one mi się wręcz śnią po nocach. Nie no naprawdę: są przepiękne i wolałabym z nich nie rezygnować. Jedyną moją przeszkodą są bryczesy i właśnie koszulka, którą najchętniej bym zmieniła mimo tego, ze również mi się podoba. Chciałabym zapytać się wszystkich czytelników jakie bryczesy i koszulka pasowałyby do tego stroju. Pomocy ;c
~~~
Jest jeszcze jedna sprawa, o którą chciałabym wam zapytać. Otóż sądząc po blogach i po FB, muszę stwierdzić, że ludzie chłoną ploteczki. Nie chodzi mi tutaj o hejt - o nie! Chodzi mi głównie o informację jakie mają miejsce na poszczególnych serwerach. Takie rzeczy dla każdego są ciekawe, a szczera opinia innych jest zawsze mile widziana. Długo zastanawiałam się czy coś takiego zrobić, bo jednak hejterów na tym świecie jest teraz tak dużo, że wygryzają oni tych najbardziej szczerych i rzetelnych, aczkolwiek pomyślałam... dlaczego by nie spróbować? Myślę, że blog taki informacyjny na temat klubów i wszystkich ciekawostek dziejących się na serwerach byłby całkiem spoko, co nie? Zebranie osób z poszczególnych serwerów, które interesują się nowinkami, najlepiej jeszcze z różnych klubów byłoby jeszcze lepsze! Jeszcze teraz zastanawiam się czy nie napisać takiej propozycji na FB. A wy co o tym myślicie?
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz