27.08.2017

Brązowy Strój!

Ta wiekopomna chwila kiedy to mam zaszczyt pokazać wam nasz piękny strój klubowy na jesień, która zbliża się niemiłosiernie dużymi krokami. Osobiście nic nie mam do tej pory roku jakby kto pytał xD. Dopóki nie ma śniegu to jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi, bo śnieg to mój mały wróg. Tak jak na wszystkie poprzednie stroje do BS miałam jakiś ogólny zamysł tak jak tworzyłam ten Brązowy to.... miałam pustkę w głowie. Dlatego tez na blogu wcześniej pojawiła się zajawka tego jakże cudownego stroju, bo musiałam się was zapytać o opinię. Kilka komentarzy zwróciło moją uwagę i naprawdę spróbowałam dobrać to nieco inaczej także teraz będziecie mogli powoli kupować to co będzie wam potrzebne na jesień do BS. Chciałabym tez zaznaczyć, że ów strój jest to w pewnym sensie wizytówka naszego klubu. Nie każdemu musi się podobać czy tez pasować,a z doświadczenia wiem, że gusta bywają różne. nie jesteśmy tez stylistami i wyznacznikami SSO'wej mody, by mówić innym, że wyglądają dobrze czy źle. Tyle jednak możemy stwierdzić - pasy nie pasują do kraty. I to właśnie wykluczyło tą piękną bluzkę w brązowe paski, a zastąpił ją brązowy sweter proponowany prze dziewczyny w komentarzach. No dobra! Bez zbędnej gadaniny wklejam wam tutaj cały strój dla postaci. 
Sweter, bryczesy oraz buty dla postaci znajdziecie w Jorvik City Plaza natomiast czapka znajduje się na Placu Aideen. Siodło i ogłowie dla konia jest to same co do każdego naszego stroju klubowego mimo ze na początku myślałam, by znaleźć jakieś brązowe - ostatecznie zrezygnowałam. A! Czaprak też jest w JCP! Jedynie owijek musicie poszukać, hihi. Nie no dobra, powiem wam gdzie są. Znajdują się w sklepie tam u Goldspurów, gdzie stoi ten odnowiony kasztanowaty Arab. Niestety nie podam wam kosztu całego stroju. Musicie poczekać aż pojawi się on w zakładce (za kilka dni), bo tam zostanie sporządzona tabelkę z ceną każdego przedmiotu jak i łącznie. Co do rękawiczek postaci to najpierw chciałam wam je narzucić, jednak potem stwierdziłam, ze jest to tak mały element stroju, ze same możecie zdecydować jaki chcecie kolor. Wolałabym brązowe odpowiadające naszemu sweterkowi, jednak jeśli zdecydujecie się na białe to również nic się nie stanie i zostanie to jak najbardziej zaakceptowane. 

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz