27.03.2017

Poniedziałkowe Ćwiczenia!

Witom Witom ~
Na dzisiejszym spotkaniu miało nie być ani mnie (Justine Skylord) ani Kai, aczkolwiek okazało się, że obie weszłyśmy choćby na chwilę by was pooglądać i zobaczyć jak przebiega spotkanie, które organizowały liderki. Miałam duże wątpliwości co do tego jak to wszystko się potoczy, aczkolwiek postanowiłam uwierzyć w siłę naszych kochanych nowych liderek. Poradziły sobie wyśmienicie jak na pierwszy raz, wystarczy wprowadzić parę małych poprawek i będziemy mogły zostawiać im klub na dłużej :). A teraz przejdźmy do podsumowania poniedziałkowego spotkania! Z tego co wiem to Luna robiła dzisiaj zdjęcia więc na pewno nie zabraknie tu poniżej jej pięknych screnów z gry, aczkolwiek chciałabym też uwzględnić jedno zdjęcie wykonane przez Yvonne, które szczególnie mi się spodobało. 
Fotograf - Luna Catsea
Fotograf - Luna Catsea
Fotograf - Luna Catsea
Fotograf - Luna Catsea
Z tego co wiem to ćwiczenia odbywały się na początku na ujeżdżalni, potem w terenie, dokładniej w Lesie Złotych Liści, a na sam koniec dziewczyny zorganizowały zabawę, którą za pewno wszyscy SSO'wi przyjaciele znają a nazywa się ona - Slender.
Fotograf - Yvonne Birchborn
I na sam koniec wkleję tu jeszcze film nagrany przez Leie Skygrove :) Wyszło ci to pięknie, jestem pod wielkim wrażeniem:D

 

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz