19.03.2017

1# Pomysły Węży

Hejka Naklejka!
Jaką macie dzisiaj pogodę, bo ja koszmarną! Jeszcze jak pomyślę, że jutro sprawdzian z HiS'u to mis ię żyć odechciewa xD. A u was jak tam? Może w końcu odważycie się pokomentować? :D

Dzisiaj o godzinie 13 spotkałyśmy się w sali klubowej żeby obgadać pewne kwestie związane w klubie. Zdecydowałam, że raz na miesiąc spotkamy się w sali klubowej by porozmawiać z wami o tym co chciałybyście jeszcze zobaczyć w klubie. Można powiedzieć, że to będzie swego rodzaju seria. Dodatkowo możecie w komentarzach napisać co jeszcze byście chcieli - wszyscy ci, co oczywiście nie mogli być na dzisiejszym organizacyjnym spotkaniu.

Na spotkaniu nie było zbyt wiele osób, ale jak sama napisałam na planie tygodnia było to spotkanie nieobowiązkowe. Dziewczyny wyciągnęły kilka naprawdę dobrych pomysłów jak mogłybyśmy zająć się klubem. 

Postanowienie na ten czas...
  • Co najmniej raz na tydzień będziemy organizować jakąś zabawę. Jest to też zależne od was, bo jeżeli będzie za duży spam, albo członkowie ewidentnie nie będą wykazywać zainteresowania zabawą to po prostu nie będziemy nic takiego organizować
  • Już niedługo zostanie zorganizowany kolejny rajd kolorów, mam nadzieje, że lepiej zorganizowany z naszym nowym sojuszem : Sad Queens Gang! Mam nadzieję, że będziemy się z nimi dobrze dogadywać, bo z tego co rozmawiałam z właścicielką to jest to super osóbka :).
Dodatkowa dawka śmiechu
Jakby się wam nudziło to zapraszam na nasz kanał, na którym być może zacznę nagrywać nasze spotkania. Nie mam jeszcze odpowiedniego komputera i programu do tego wiec te filmy nie będą w najwyższej jakości, musicie nam to wybaczyć. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie pod tym filmem zbyt dużo krytyki xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz