25.03.2018

Rajd Kolorów

Od jakiegoś czasu nie pojawiają się już posty z naszych wspólnych spotkań, ponieważ służył nam do tego facebook. Pomyślałam, ze fajnie jednak będzie się pokazać również tutaj i tym razem zadbałam o ładne screeny czy nawet krótki filmik. Ostatni nasz rajd na pewno miał mniejsza aktywność, ale cóż się dziwić skoro przypuszczam, ze było jakieś pół roku temu! Teraz było nas aż 32 osoby, w tym jeden gość w postaci byłej właścicielki Blind Snakes, która dostała ode mnie oficjalne zaproszenie. 
Fotograf - Ania Lionwill
Prezentuje się to naprawdę pięknie, jednak nie jestem zadowolona z osób, które mówiły, że się stawią a tego nie zrobiły. No cóż... prawdę mówiąc teraz jeszcze bardziej trzymam się ustalonego rygoru niż wcześniej i za trzy nieusprawiedliwione nieobecności na spotkaniach jestem w stanie wywalić z marszu. Faktem jest, że daję ludziom mnóstwo szans i nawet jeśli wypadnie się z naszej paczki przez taką głupotę to kiedyś przecież dostanie się tą szansę żeby się poprawić. Chciałabym mimo wszystko żebyście nie rzucały słów na wiatr dziewoje. c:
Fotograf - Leia Skygrove
Fotograf - Angelica Crazyluck
Najśmieszniejszy chyba był fakt, że nasz szyk był tym razem tak długi, że kiedy jedna cześć wyjeżdżała już  Moorland, to końcówka dopiero zjeżdżała z górki ze Wzgórza Nilmera. Być może to kwestia zbyt dużych odstępów, ale jak tak patrzyłam to faktycznie chyba nas dużo. Później to już były śmiechy, że jedna cześć wyjeżdża z Moorland, a drugi wjeżdża już do Fortu Pinta. Hehe. No na pewno~ Na koniec chciałabym wam zaprezentować krótką twórczość Crystal Fogbaker, która była jednocześnie czymś w rodzaju "dowodu swojej pracy". Mam nadzieję, że na nastepny rajd zjawi się nas jeszcze więcej!

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz