16.03.2018

Pytajcie!

Hej Myszki! Znowu opuściłam się z aktywnością na blogu, ale tak naprawdę to wszystko mam powrzucane do kopii roboczych i naturalnie nie skończone! Nie byłabym sobą, gdybym zaczynała tylko jeden wątek, prawda? Tym razem nie będzie długiego wstępu i od razu przejdziemy do sedna. Wiele z was pisze do mnie prywatnie z propozycjami swoich pomysłów, pytaniami odnośnie klubu, mojej osoby czy nawet grafiki: od dzisiaj będzie to już możliwe przez ta witrynę, do której dostaniecie się klikając w powyższy obrazek. Zdecydowałam się w końcu założyć ask.fm, bo nie chce więcej udzielać odpowiedzi prywatnie, a potem przechodzić do następnego okienka chatu i odpowiadać na dokładnie to samo pytanie. Szkoda mojego czasu. Dlatego od dzisiaj proszę, by wszystkie zawzięte anonimy przeniosły się tam i wylały z siebie wszystkie żale! Żartuje. Z góry mówię, że nie zamierzam tam odpowiadać na głupie teksty, które lubią wychodzić z ust osób zazdrosnych lub po prostu tych, które mają jakiś problem ze sobą i nie potrafią ogarnąć tyłka. Na dole postaram się dać wam parę kategorii, na które odpowiadać będę najchętniej, a tym samym być może zapodam wam parę pomysłów na to z jaką sprawą się do mnie zwrócić:
  • Pytania odnośnie klubu czy nawet dołączenia - jak najbardziej. Zwracajcie mi również uwagę na to co powinnam zmienić lub poprawić na blogu czy w samym klubie, ale pamiętajcie, ze dla mnie bardzo liczy się kultura wypowiedzi, wiec jeżeli będzie to zwykły hejt nie poparty żadnym argumentem - pytanie nie zostanie opublikowane. 
  • Pytania odnośnie grafiki, HTML-u, CSS i innych spraw tego typu. Mogę wam pomóc jak najbardziej i szczególnie zastanawiam się nad tym, by w razie potrzeby podawać wam gotowe kody CSS. Nad tym na razie myślę, bo nie chce tak bardzo ludziom ułatwiać pracy, a przecież istnieje wiele tutoriali na internecie, z którymi na pewno dacie sobie radę. 
  • Pytania odnośnie mojej osoby, jednak powstrzymajcie się od sctricte prywatnych pytań, które wszyscy doskonale wiemy jak wyglądają. Pamiętajmy, że klub i internet to swoją drogą, a ja idę sobie swoją osobną ścieżką. Będę odpowiadać tylko na te, które uznam za warte odpowiedzi. 
  • Opisywanie waszych pomysłów to tez część mojego planu. Od teraz proszę pisać tam swoje pomysły, a ja od razu w odpowiedzi będę go komentowała, odpowiadała, ewentualnie udzielę odpowiedzi czy wcielę go w życie. 
Myślę, że to tyle - nie ma się tutaj co rozpisywać.
Czekam na wasze pytania i pomysły!
~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz