10.09.2017

Wracamy do Szkoły!

Hej Misiaki! Jak widzicie już po samym nagłówku tego posta: Wracamy do szkoły! Co za tym idzie? No na pewno większość mniejszych klubów zakończy teraz swoją karierę, ponieważ jak wszystkie właścicielki większych klubów wiedzą: posiadanie dobrych i zorganizowanych liderek to jest podstawa i bez tego niestety klub długo nie pociągnie. Jasne jest to, że właścicielki nie są w stanie również być na każdym spotkaniu mimo że ja zawsze się staram to jednak teraz piszę maturę i będzie mi ciężko. Już czekam na te hejty, że nie powinnam grac w SSO tylko zająć się nauką, ale już stwierdziłam, ze tego typu żałosne komentarze są pisane jedynie z zazdrości. Piszą je często osoby, które o maturze nie mają zielonego pojęcia, a to już mówi samo za siebie. No dobrze, ale przejdźmy już do konkretów. 
Spotkania w roku szkolnym
Tak jak już wspominałam wielokrotnie dziewczynom na chacie klubowym i na skype - spotkania w roku szkolnym nie będą codziennie i ogólnie zostaną nieco ograniczone. Częściej będą je prowadzić liderki, nawet jeśli ja będę obecna na spotkaniu.  W tygodniu będą odbywały się trzy spotkania tak ogólnie dla wszystkich, a czwartym spotkaniem będzie trening kadry. W każdy tydzień będzie to trening innej kadry. Spotkania będą rozrzucane w grafiku różnie i nie zawsze będą one wyglądały zupełnie tak samo. Przygotujcie się na to. Niestety nie mogę sobie pozwolić na brak spotkań w roku szkolnym, bo bardzo dobrze wiem jakie są skutki takiego olewania klubu. To jednocześnie znaczy, że nie będę wam pozwalała na olewanie spotkań i nadal będę tego pilnować. Nie będę tolerować wygłupów i innych takich, bo to tylko rozwali nam spotkanie, nad którym ja myślę i planuje je przez cały tydzień.
Jeżeli jeszcze na coś w padnę to na pewno dam wam znać. Planuje niedługo napisać coś na temat "dobrego zgłoszenia" do klubu, dlatego czekajcie z niecierpliwością!
~Justine Skylord~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz