9.08.2018

Kolejne zmiany

Zasypujecie mnie masą pytań odnośnie tego CO JA TERAZ WPROWADZĘ DO TEGO BS!? No wiecie co... ja sama nie wiem, ale pomysłów mam mnóstwo i jeszcze w czasie moich wakacji (bo trwają do października) mam zamiar wszystkie zrealizować. c: Wszyscy powoli szykujemy się do nadchodzącego roku szkolnego. Kupowanie plecaków, piórników, linijek i ołówków to główne sierpniowe zajęcie. Ja natomiast przygotowuję się do czegoś innego, a mianowicie jak można stwierdzić po samym temacie posta - do zmiany konia klubowego. Jakiś czas temu miałam okazję przeprowadzić z moją kochaną Mią bardzo inteligentną rozmowę na temat tego jakie konie klubowe byśmy chciały. Brzmiała ona mniej więcej tak:
Justine - Grrr... wk**wia mnie ten Hanower. Po co ja go w ogóle dawałam na konia klubowego?
Mia - Nic nie mów. Jak za kilka miesięcy nie wprowadzą Marwari to ch*j mnie strzeli.
Justine - Hmm? Arab wygląda spoko.
Mia - No tak, ale ile można popierdzielać na Arabie. Jak nie wprowadza Marwari to się obrażę i wprowadzę Luzytana.
Rozmowa - sami przyznajcie - bardzo ambitna. Ogólnie nie doszłyśmy do żadnych nowych wniosków. Przejechałam dzisiaj całą mapę na SSO w poszukiwaniu konia, który idealnie będzie wyglądał we wszystkich czterech strojach BS i.... nie mogę się zdecydować. :c Nie wydaje mi się żebym była zadowolona z jakiegokolwiek innego konia tak bardzo jak z siwego fryza, który był NAPRAWDĘ idealny do wszystkiego. Co za tym idzie? Potrzebuję waszej pomocy! Macie okazję się wykazać i w komentarzach wskazać mi konia, którego powinnam sprawdzić we wszystkich strojach. Ten, który zaprezentuje się najlepiej zostanie we wrześniu nowym koniem klubowym BS na kolejne 6 miesięcy. Jeżeli będzie sytuacja, że kilka koni będzie dobrze wyglądać - zrobię ankietę na blogu, gdzie wytypujemy najlepszego ^^.

Piszcie koniecznie swoje propozycje!
-Justine Skylord-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz