2.12.2017

Zima w BS?

Witajcie! Tym postem oficjalnie powitamy nie tylko zimę na blogu, ale także nowy strój klubowy, który już dobrze znacie! Pragnę zaznaczyć, ze był to nasz pierwszy strój klubowy i ten magiczny czas kiedy to Blind Snakes będzie obchodziło swoją pierwszą rocznicę założenia będziemy galopować po Jorvik właśnie w nim! Czy wszyscy już go mają? Na pewno jeszcze nie dlatego pozwolę sobie tutaj wstawić wam strój z zakładki żeby było łatwiej nowicjuszom. 
Wszystkie rzeczy znajdziecie w Jorvik City Plaza natomiast Buty w Upadku Gubernatora. Myślę, że rozwiałam wasze wątpliwości co do stroju, bo wiem, że bardzo dużo z was pytało i szukało już na grze. Zwrócę waszą uwagę na owijki, ponieważ Star Stable oferuje nam naprawdę szeroki wachlarz odcieni, co ani trochę nie ułatwia mi zadania. Wiele osób kupiło złe owijki, a za tym idą koszty dlatego proszę was by dobrze przyjrzeć się, które to są owijki lub ewentualnie wziąć ze sobą kogoś do pomocy kto już strój ma kompletny i na pewno jest on dobry.
~~~
Przechodząc dalej pozwoliłam sobie wstawić tutaj film nagrany przez moją droga klubowiczkę - Kaje Moonnest z racji tego, że bardzo spodobało mi się to w jaki sposób został zaplanowany oraz zmontowany jej film. (chyba mnie za to nie zabije, co nie?) 
Chyba zaciągnę ją do stałego nagrywania na nasz kanał~
~~~
To wszystko na dzisiaj! Już niedługo pojawi się post pomocny wszystkim początkującym właścicielkom ^^ Mam nadzieję, że odpowiem na wszystkie pytania, które przeważnie padają w moją stronę na temat prowadzenia klubu.

~Justine Skylord~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz